🅙︎azykem olízne její citlivý vrchol. Přitom dvěma prsty zajede do její pipinky. Oliv potichu zasténá. Začne pohybovat prsty v ní a jazykem po vrcholku. Dělá na něm kroužky.
Nakonec prsty vytáhne. Jazyk opustí její vrcholek a on s ním putuje až k její dírce. Krouží kolem ní a pak nečekaně do ní vstoupí.
Olivia se prohne v zádech a znovu zasténá. „Ach Angele." Vydá ze sebe přidušeně.
Znovu do ní strčí dva prsty a pohybuje s nimi stále rychleji a rychleji. Druhou rukou jí hladí po bříšku a občas do ní chytne jedno z jejích prsou.
Pár minut dělá to samé. Když už se její lůno kolem jeho prstů začne stahovat a ona dýchá rychleji, už moc dobře ví, že se blíží její orgasmus. Ještě přidá na rychlosti a ona náhle vyvrcholí.
Vytáhne z ní prsty a zvedne se. Posadí se na paty. Jeho družka se snaží co nejrychleji vzpamatovat ze svého zážitku.
Nakonec zakryje její tělo svým a u její hlavy se opře o lokty. Olivia otevře oči, sotva se zklidní její dech. Podívá se na něj.
Na rtech se mu objeví úsměv. „Chtěla by jsi víc?" Zeptá se chraplavým hlasem. „Tak řekni, lásko. Chtěla?" Potřebuje to od ní slyšet. Musí mu to říct. Nehodlá udělat nic, co by ona sama nechtěla.
„Ano." Zašeptá.
„Ano, co? Musíš mi říct co chceš." Vyžaduje od ní přesnou odpověď.
„Chceš abych to řekla?" Ptá se potichu a nejistě.
„Ano." Vydechne již roztouženě. Sám má co dělat, aby si jí okamžitě nevzal, aniž by mu to dovolila.
„Angele prosím. Chci, aby jsi mě pomiloval. Chci víc." Odpoví nesměle a roztouženě.
Skloní se k jejím prsům, bere je do ruky. Hraje si s nimi. Jazykem zakrouží kolem jedné bradavky a ta okamžitě ztvrdne. Druhou dráždí palcem.
Rychle pustí levé prso, se kterým si hrál jeho jazyk a putuje po jejím břiše až dolů. Odtáhne od ní svojí ruku a chytne do ní svůj penis. Pevněji ho sevře v dlani a párkrát s ní projede celou jeho délku.
Nasměruje ho přímo k jejímu lůnu a opatrně do ní vstoupí. Na to se od ní dočká zasténání.
Velmi pomalu se v ní začne pohybovat. Každým pohybem se dostává hloub a hloub. Až je v ní úplně celý.
Jakmile ho pojme celého, začne přirážet rychleji, silněji a tvrději.
Angel se dívá jak se jeho družka pod jeho přírazi prohýbá v zádech jako luk. Je fascinován tím, jak si to užívá. Dokonce mu vychází vstříc. Snaží se k němu dostat co nejblíže.
„Budeš ještě zlobivá holka?" Olivia otevře oči a zamračí se na něj. On ustane ve svých pohybech.
„Prosím. Pokračuj. Budu hodná holka. Slibuju." Prosí ho.
„Když tak hezky prosíš. Tak to dostaneš co chceš. Co potřebuješ." Jeho chraplavý hlas se nese celou místností. Je si vědom i toho, že je slyší všichni v domě.
Vytáhne ho celého. Přejede jí s ním přes její poštěváček a pak ho do ní znovu vrazí až se dívka zajíkne.
„Ach, ano." Křičí celá zadýchaná.
Jeho pohyby jsou lačnější. Touží po víc. Chce víc. Náhle jí chytne za boky a rychle ji přetočí na břicho. „Klekni si." Poručí.
Olivie udělá přesně to, co chce. Znovu do ní proniká. Chytne jí za vlasy. Plácne po zadečku. Ona jen vzdychá hlasitěji a hlasitěji.
Tenhle zvuk se mu příšerně líbí. Jeho penis mu ztvrdne ještě víc. Nevěří, že by to bylo ještě možné.
Zase se její lůno stahuje k dalšímu orgasmu. Párkrát ještě tvrdě přirazí a on vyvrcholí spolu s ní.
Oba se vyčerpáním svalí na postel. Stále dýchají rychle. Jelikož to pro jeho družku musí být nepříjemné, že leží celou váhou na ní, lehne si vedle ní a začne jí hladit po zádech.
„Líbilo se ti to? Řekni, Olivie. Tak líbilo?" Ptá se, jakmile se jejich dech trochu zklidní.
„Ano, Angele. Ach.. ano." Vypraví ze sebe a pak usne.
Angel celý šťastný si prohlíží svojí uspokojenou družku. Přetočí ji na bok a obejme kolem pasu. Nechce se mu spát a tak jen přemýšlí o tom, co se za poslední dva dny stalo.
Také přemýšlí nad tím, jak se jeho družka chovala pár hodin po jeho označení a jak se chovala po tom, co vylezl ze sprchy.
Stále její chování nemůže pochopit, ale není sám, kdo její chování nechápe. I ona sama se v sobě nedokáže vyznat.
ČTEŠ
𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓
WerewolfAngel Moon.. vlkodlak, mladý alfa Měsíční smečky. Rozhodne se začít hledat svou spřízněnou duši, družku, svou Lunu. Potřebuje jí tak moc, jako ji potřebuje už i jeho smečka. Smečka nemůže být dlouho bez Luny, tak jako bez ní nemůže být Alfa. Každý...