🅥︎šichni jim už pogratulovali, až na jejího otce a strýce, kteří určitě přicestovali z daleka.
O Codym je to známo, ale nikdo neví, kde vlastně žije její otec, který se tu ukázal pár týdnů před svatbou a vlastně o něm nevěděl skoro nikdo, až na pár výjimek. Jenom Cody Patel znal a zná celou pravdu.
Zmiňovaní muži přistoupí k ženichovi a nevěstě, aby jim mohli ze srdce pogratulovat. Jako první se slova ujme Cody, její strýc.
„Děti, udělali jste mi takovou radost, že ani nevím, co bych vám v téhle chvíli měl vlastně říct. Moc na takovéto události nechodím. Popřeju vám alespoň spoustu štěstí, zdraví a hlavně lásky. Buďte spolu šťastní a nikým se nenechte odradit od svého přesvědčení.“ Po těchto slovech Olivii konečně ukápne slza. Setře si jí a muž je oba obejme. Jeden po druhém.
Na řadu přichází Archie. Otec nevěsty, který nebyl zván a ani čekán, na této svatbě. Jemu je to však jedno. Je to jeho dcera a nikým se nenechá vystrnadit.
„Nemám sice radost z toho, že jste se vzali před její proměnou, ale kvůli své dceři se překonám. Přeji vám hodně štěstí a snad zvládnete všechny překážky a nepříjemnosti, které na vás v budoucnu čekají. A abych nezapomněl. Přeji si spousty vnoučat, ať mám koho rozmazlovat, když jsem nemohl být součástí života své dcery, která díky své matce strádala.“ Obejme svou dceru a dá jí pusu na čelo, jako správný rodič.
Ona se na něj dívá s otevřenou pusou, kterou vzápětí zavře, protože jí případně divné, takhle civět na muže, kterého vlastně vůbec nezná. Potkala se s ním, to ano, ale nezná ho.
Teprve pak, až pustí svojí dceru, chlapsky obejme svého zetě, který sice není podle jeho představ, ale vlčí Bohyně je spojila v pár a s jejím rozhodnutím on sám nic neudělá. Nemůže se protivit jejímu rozhodnutí a ani to není v jeho moci.
Kdyby však bylo na něm, vzal by dceru pryč a nikdy jí nedovolil, aby se provdala za vlkodlaka. Sama je výjimečnější než její manžel a pokud projde v pořádku proměnou, bude něco víc, než Angel.
Doufá však v to, že jeho dceru učiní šťastnou a budou spolu mít spousty dětí, které on sám bude moci rozmazlovat. S dcerou si toho moc neužil, jelikož její matka mu s ní utekla, když bylo Olivii sotva pět měsíců.
„Tak tedy může začít svatební hostina. Co říkáš Angele?“ Zeptá se a moc dobře si uvědomuje, že nad svým zetěm má navrch.
On je ten, kterého musí všichni upíři a vlkodlaci poslouchat. On je jejich nejvyšším. Tím, kdo nad všemi upíry a vlkodlaky vynáší svůj rozsudek.
Angel dá pokyn personálu restaurace a oni okamžitě začnou sbírat a odnášet židle zpět do restaurace, aby se měli hosté, kde usadit.
Archie zůstane v zahradě sám se svojí dcerou, která na něj má jistě spousty otázek. S radostí na všechny odpoví a dá jí tolik potřebné odpovědi.
„Takže, Archie? Vážně jsi můj otec?“ Sotva se zeptá, vejde do místnosti Cody. Musí přeci potvrdit jeho tvrzení a je taky jediný, kdo zná celou pravdu, i když nesouhlasil se svou sestrou až do konce jejího života.
„Ano, Olivko. Archie je tvým otcem, kterého jsi neměla šanci poznat, jen díky své matce. Byla tak zaslepená hněvem na něj a jeho lid, že neviděla a neslyšela nic, co by sama nechtěla.“ Ozve se za Archieho zády.
„Strejdo. Vím vše, co potřebuju od tebe. Proč mi to musí ještě vyprávět on?“ Podívá se na svého otce, který jen mlčí a nic neříká.
„Proč jsi mi to neřekl v tom lese? Proč, Archie?“ Tolik toužila po tom svého otce poznat, ale teď? Když ho už konečně zná? Nemá ponětí, jak se k němu má vlastně chovat. Nikdy v jejím životě, ani v životě její matky, nebyl žádný muž, co by zastal jeho funkci. Komu by mohla říkat tati.
A ona si to tolik přála. Vlastně to bylo jediné, co kdy chtěla. Mít otce, který bude svou holčičku milovat a držet jí, když náhodou upadne z kola a říkat jí uklidňující slova.
ČTEŠ
𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓
WerewolfAngel Moon.. vlkodlak, mladý alfa Měsíční smečky. Rozhodne se začít hledat svou spřízněnou duši, družku, svou Lunu. Potřebuje jí tak moc, jako ji potřebuje už i jeho smečka. Smečka nemůže být dlouho bez Luny, tak jako bez ní nemůže být Alfa. Každý...