𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 120

447 31 0
                                    

   🅙︎eště ten den večer, se oba dva probudí a mají strašný hlad. Olivia se chystá, že vstane, ale jeho ruka jí zarazí. „Jen hezky lež, miláčku. Vím, co moje družka potřebuje. Dojdu nám pro něco k snědku.“ Řekne, políbí jí a vstane z postele.

Dojde si ke koupelně pro oblečení, protože tam ho ze sebe strhal, když si ho nevšimla, jak na ní čeká na posteli a šla rovnou do koupelny. Oblékne se, dojde ke dveřím a naposledy se podívá na svou odpočívající družku, která mezi tím ještě stihla usnout.

Otevře dveře a opatrně je za sebou zavře. Koho však za těmito dveřmi nečekal, tak je Darren. „Alfo Angele, copak jste dělal v ložnici naší princezny?“ Zeptá se ho a přeměří zkoumavým pohledem.

Angel ani na chvíli nezaváhá. Tohle je dům jeho Luny a on ho nemá co zpovídat. „Řekl bych, že tohle není tvoje věc. Tohle je pouze mezi mnou a mojí Lunou, Darrene, a ty se do toho laskavě nepleť.“ Chce odejít, ale Darren mu zastoupí cestu.

„Mýlíte se, Alfo. Je to moje věc. Princezna pověřila každého, kdo bude hlídat její ložnici, aby vás do ní nepustil. Nechce totiž být ve vaší přítomnosti, takže bych vám radil, aby jste se tu dnes již neobjevil nebo budu muset zakročit a vám se to jako Alfovi, nebude jistě líbit.“ Pohrozí mu. Angel se však nezalekne. Protáhne se kolem poskoka jejího otce a vydá se ke schodům.

Po cestě uslyší klapnutí dveří. Neotočí se. Nepodívá se, kdo vlastně z jakého pokoje vyšel. Dá se rovnou po schodech dolů a dělá, jakoby se tenhle rozhovor nikdy nekonal.

   🅛︎andonovi to nedá a sotva uslyší svého syna odcházet, vyjde ven z pokoje a naštvaně se podívá na toho vamptropa, který tu každý den hlídá její ložnici. Darren se otočí jeho směrem, ale jinak ho to příliš nevyvede z míry.

„Měl by jste přestat hlídat její ložnici.“ Poví mu Landon.

„To bych tedy neměl. Právě jsem přistihl vašeho syna, jak se vykrádá z jejího pokoje ven. Jen Bohyně ví, co tam vůbec dělal.“ Řekne, jako kdyby jeho syn vyšel z jeho vlastního pokoje.

Tohle Landona zaskočí. Tento vamptrop jistě neví, co se dnes dopoledne událo a on toho byl nepřímým svědkem, ale slyšel vše a to mu bohatě stačí.

„Ti dva se usmířili. Ona ti to princezna, jistě sama potvrdí. Teď by jsi však měl odejít a nebránit v jejich štěstí, Darrene. Radím ti dobře.“ V tom se za Darrenovými zády objeví Archie, který byl to dopoledne také v domě a slyšel vše, co se v tomto pokoji událo.

„Darrene, odejdi a vrať se ke svým povinnostem u nás doma. Čeká tě tam spousta práce.“ Řekne svým královským hlasem, aby to pochopil.

„Králi, ale říkal jste, abych z princezny nespustil oči.“ Podotkne, jako kdyby jeho král, nic před chvílí neřekl.

„To jsem říkal, ale dnes tu po zbytek dne zůstanu já a tebe je potřeba v naší vesnici. Takže se teď vrať ke svým dřívějším povinnostem.“ Darren se jen pokloní svému králi a zmizí jim z dohledu.

„Děkuji Archie. Cenním si toho. Lhát jsi, ale nemusel.“ Podívá se na něj a nechápe, proč to vlastně udělal.

Archie si Landona prohlédne. „Já, ale nelhal. Byl jsem dole v pracovně a hledal nějaké dokumenty, které mi měl Angel dnes dát, ale nenašel jsem tam ani ty dokumenty a dokonce ani svého zetě. Pak jsem svým upířím hlasem slyšel vše, co se dnešnín dopoledne událo za těmito zavřenými dveřmi. Proto jsem také poslal Darrena pryč. Moje malá holčička si poradí sama i bez něj.“ Prohlásí hrdě. Je na svou dceru hrdý a také na toho pacholka vlkodlaka. Dokáže si živě představit, jak před jeho dcerou klečí a prosí jí o odpuštění, které mu jeho dcera nakonec dala.

„Proč jsi nepřišel za mnou? Určitě by jsme ten čas strávili lépe, než posloucháním toho, jak si to ti dva rozdávají. Bylo je slyšet na celý dům, i když se moc snažili, aby je slyšet nebylo.“ Archie nad tím zauvažuje.

„Máš pravdu. Je neslušné poslouchat. Avšak já teď vím něco, co neví ještě ani jeden z nich.“ Řekne tajemně.

„Copak to je za novinku?“ Zeptá se Landon, který touží po dobrých zprávách.

Archie dojde až k Landonovi, nakloní se k jeho uchu a zašeptá mu do něj. „Uchytila se, Olivia je těhotná, ale ještě o tom neví, dokonce ani Angel o tom nemá nejmenší ponětí.“

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat