𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 115

380 28 0
                                    

   🅙︎onah nemá nejmenší tušení, co by na to svému příteli měl říct. On nikdy v takovéto situaci nebyl a  doufá, že nikdy nebude, protože to, co potkalo jeho Alfu, by nepřál ani svému nepříteli, i když vlastně on žádného ani nemá.

Je sice pravdou, že jeho rodiče též přišli o dítě, ale rozhodně se jejich bývalý Alfa nezachoval tak, jako ten současný. Proto se ani Olivii nediví, že mu ještě stále neodpustila a vyhýbá se mu, jak jen to jde. Její jediné štěstí je, ta její upíří rychlost, kterou ráda využívá, když se chce vyhnout svému druhovi.

Angel většinu svého času tráví ve smečkovém domě, kde vyřizuje veškeré své záležitosti ohledně smečky a také své firmy, aby jeho lid nemusel pracovat.

Jenže tito členové se teď velice nudí, když všichni nebydlí v jednom domě, ale mají své vlastní domy. Sice na pozemku je vystavěn smečkový dům, ale ten obývají pouze ti členové, kteří své družky či druhy ještě nemají a ti se o ten dům také starají.

Dokonce se v tomto domě nachází prostorná jídelna, do které se všichni vejdou a také velká kuchyně, kde se ve vaření střídají každy týden, takže mají občas co dělat.

Tento týden služba v kuchyni padla na něj a Juliet, která svého druha ještě nenašla, ale dělá, jako kdyby jí to v nejmenším ani nezajímalo. Nejspíše očekává, že si jí její druh najde sám a ona s tím nebude mít moc práce.

Není to zrovna ideální žena, kterou by ostatní členové braly na vědomí. Bývá většinu času velice přehlížena a dokonce i sám Angel jí nechce moc úkolovat, protože z minule ví, že svůj úkol nesplnila podle jeho očekávání.

Juliet ani po žádné práci neprahne. Dokonce se snažila vykroutit i z práce v kuchyni a to vlastně ani nevaří, když má službu, ať je s kýmkoliv. Dokonce i Jonah jí žádnou těžkou práci nedává, protože ví, že na to ona nemá, ale měla by se nad sebou zamyslet a začít se sebou něco dělat, jinak jí nebude nikdo chtít, i kdyby se její druh vůbec ukázal.

„Angele, měl by jsi zvážit Julietinu službu v kuchyni. Nic pořádně neumí a každý, kdo s ní v kuchyni sloužil, jí raději nechal jen čistit a krájet zeleninu. Dokonce ani já jí nic důležitého nedovolím, protože je úplně neschopná a nemá se k tomu, aby se něčemu přiučila.“ Řekne, protože neví, jak by měl odpovědět na jeho předchozí otázku.

Potřebuje, aby se jeho Alfa zaobíral jinými, důležitějšími věcmi, než stále mluvit o tom samém. Tenhle rozhovor spolu totiž vedli již nespočetněkrát a jeho samotného už tohle téma vážně nebaví. Není divu, že ho Luna nechce ani vidět. Po tom, co si s ním musí procházet on, by už taky nejraději zmizel někde za humny a neukázal se, dokud to jeho příteli konečně nedojde.

Toho se však očividně nedočká. Angel je tvrodhlavý muž a byl již takový jako dítě. Vždy muselo být po jeho, protože si myslel, že jako syna Alfy, musí každý poslouchat a musí být vždy po jeho.

„Skvělé. To je úžasné. Takže já tu s tebou řeším své vlastní problémy a ty tu na mě vytahuješ Juliet? To nemyslíš, Jonahu, vážně!“ Rozkřikne se, ale Jonah si s tím nic nedělá. Jsou důležitější věci a on by to měl konečně pochopit, jinak to s ním půjde rychle z kopce. A pokud to nevyřeší on, bude s tím muset jít za Lunou.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat