🅥︎ysoký černovlasý muž pochoduje po parku, který se nachází naproti restauraci, kterou si jeho dcera vybrala pro obřad a dokonce zde budou mít i svatební hostinu se svým budoucím manželem.
„To nemyslíš vážně, Archie. Vždyť ani nevíme, jestli je jednou z nás. Nemůžeš počkat až do jejich dvacátých narozenin? Až bude její proměna dokončena?“ Zeptá se jeho zástupce, který nemá děti a proto ho jeho rozhodnutí tolik rozčílilo.
„Je to moje dcera, Darrene! Nehodlám jenom přihlížet. Potřebuje otce, který jí odvede k oltáři. Na tohle mám právo jedině já a nenechám si to ujít. Vždyť kolikrát se ti vdává dcera? Bere si vlkodlaka a tento fakt mluví za vše. Kdyby vyrůstala s námi, takhle by jsi nemluvil.“ Je na svého zástupce naštvaný. Nechápe totiž jaké to je být rodičem, protože sám vlastní děti nemá.
„Jak myslíš.“ Pokrčí rameny a sleduje přijíždějící černé auto, ve kterém se nachází nevěsta s družičkou a svědkem.
Auto zastaví a vystoupí z něj muž. Archie moc dobře zná Landona Moona. Kdysi měli tu čest se poznat. Otevře zadní dveře a pomůže nevěstě vystoupit z auta.
„Kdo tě odvede k oltáři, dcero?“ Zeptá se jí Landon a mile se na ní usměje.
„Strýc Cody. Je to jediný člen rodiny, který se této svatby zúčastní.“ Odpoví a sice mu oplatí úsměv, ale ten její je smutný.
„Tolik bych chtěla, aby tu mohl být i otec a odvedl mě k oltáři.“ Dodá ještě a uhladí si své svatební šaty, které jsou překrásné.
„Má krásné šaty, viď Darrene?“ Zeptá se svého přítele.
„To má. Vypadá jako princezna, kterou se možná za pár měsíců stane. Teda pokud z ní bude vamptrop, tak jako její otec.“ Řekne potichu.
„Pro mě je princeznou už od narození. Je to má princezna, ať se z ní po proměně stane kdokoliv, Darrene. To si zapamatuj. Dokonce i zákony se dají změnit a ty by jsi to měl vědět nejlépe. Staral jsi se v poslední době o můj úřad.“ Odpoví Archie a začíná být lehce podrážděný.
Všichni čtyři vejdou do restaurace a černovlasý muž se vydá upířím během k nim. Zastaví se až před restaurací.
Neváhá ani vteřinu a vchází dovnitř, kde už stojí jen nevěsta a zrovna k ní přichází Cody Patel, její strýc.
„Připravená?“ Zeptá se jí strýček, usměje se na ní, ale vzápětí se jeho úsměv ještě rozšíří. Všiml si totiž muže, který stojí u dveří a sleduje svojí vlastní dceru.
„Nechám vás o samotě.“ Řekne a odejde pryč. Chce jim nechat chvíli pro sebe, než bude muset nevěsta odejít k oltáři ke svému ženichovi.
„Co to? A kdo mě teď jako odvede k oltáři?“ Zavolá za svým strýcem, který právě zmizel ve dveřích vedoucí do útrob restaurace.
„Přeci já, princezno. To já budu ten, který tě tam jako jediný, smí odvést.“ Olivia se otočí za hlasem muže, který se jí zdá být povědomí.
Najednou nemá slov. Otevře pusu, ale ihned jí zase zavře. Její otec vyčkává na její reakci. Dívka vůbec netuší, že se právě dívá na svého otce, kterého si tu přála mít.
Uběhne pár minut, které stráví v tichosti. „Archie? Co tu děláte? A jak víte, že se vdávám?“ Zeptá se ho na několik otázek. Potřebuje na ně právě v téhle chvíli odpovědi.
„Měli bychom si promluvit, ale nemáme na to teď moc času. Musím tě odvést k oltáři, jako správný otec.“ Doufá, že tenhle fakt přijme dobře.
„Otec? Vy jste můj otec?“ S údivem se na něj dívá. Nejspíše nedokáže vstřebat tento fakt, že právě on, muž, kterého potkala v lese, může být jejím otcem.
„Ano. Jsem tvůj otec. Proto taky Cody odešel. To já mám právo tě odvést k oltáři. Můžeme tedy jít?“ Udělá pár kroků a až před ní se zastaví.
Olivia se zmůže na pouhé přikývnutí. Je úplně zaskočená slovy tohoto chlapa, kterého potkala v lese.
Tohle je můj otec? Ptá se sama sebe, ale na její otázku jí může odpovědět pouze jediný člověk. Strýc Cody. Bude se ho muset na to zeptat.
🅓︎veře se najednou otevřou a Angel si všimne, že do místnosti vchází jeho družka s mužem, kterého spatřil na jejich zásnubách.
„Takže se tu přeci jen ukázal.“ Řekne potichu Jonahovi, který stojí kousek od něj.
„Ano. Však na to jako její otec má právo a když je její matka mrtvá, může své dceři říct, kdo je a taky tady být. Chovej se slušně Angele, on nebude jen tak ledajaký vamptrop. Vidíš jeho chůzi? Styl oblékání? Ten není jen tak někdo. Sám uvidíš, až ho poznáš.“ Uhladí si svůj oblek a nasadí na svoji tvář úsměv.
Začne hrát hudba a to je pokyn k tomu, aby každý vstal a zadíval se na nevěstu, která jde právě uličkou, kterou v zahradě restaurace vytvořili židlemi.
Olivia jde hrdě a vzpřímeně, i když jí stále nejde na rozum, že jí Archie neřekl už v tom lese, že je jejím otcem.
Usměje se na svého druha, který stojí s Jonahem před oltářem a čeká tam i samotný kněz s jejím svědkem, Eleonor.
Před Olivii a jejího otce se připojí Emma, která háže lístky růžových růží na zem, aby tahle svatba byla dokonalá, i když tu mají nečekaného hosta, kterého tu vůbec nikdo nečekal. Ani Landon, který si ho obezřetně prohlíží.
ČTEŠ
𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓
WerewolfAngel Moon.. vlkodlak, mladý alfa Měsíční smečky. Rozhodne se začít hledat svou spřízněnou duši, družku, svou Lunu. Potřebuje jí tak moc, jako ji potřebuje už i jeho smečka. Smečka nemůže být dlouho bez Luny, tak jako bez ní nemůže být Alfa. Každý...