🅓︎oufal, že s ním bude konečně komunikovat, ale ani v nejmenším ho nenapadlo, že bude tolik vyvádět, kvůli nějakému domu. Mohlo mu to však dojít dřív.
Tento dům je po její babičce. Lidské babičce a netouží po tom, aby musela bydlet s třiceti vlkodlaky. On sám by s nimi nevydržel pod jednou střechou dýl, jak hodinu a pak by se rychle zabalil a odjel pryč. Úplně mu stačí ta kolonie vamptropů. Kdyby měl mít kolem sebe ještě upíry a vlkodlaky, nejspíše by se z toho zbláznil.
„Tak co tedy navrhuješ, dcero? Mě totiž v této chvíli žádné jiné řešení nenapadá a svoje rozhodnutí brát zpět nebudu. Musíš pochopit, že nemůžete žít odděleně. Vždy vás to bude k sobě táhnout. Jednoho dne by jsi se k němu vrátila a já si nepřeji, abys byla daleko ode mne. Takhle to máme k sobě blíž.“ Uvažuje nad tím, co by vlastně ještě své dceři mohl říct. Jak jí přemluvit. Je přeci král. On by měl znát odpověď na vše. Na druhou stranu, by jí to mohl nařídit a ona by s tím nic nemohla udělat. Musela by ho poslechnout, ale to on nechce.
„Nesnaž se, Archie. Tohle je předem prohraný boj. Tohle je můj dům a já tu mám poslední slovo. Nepřipadá v úvahu, aby zde bydlela celá smečka. Nepřeju si to a nikdo můj názor nezmění. Ani ty. Ani Angel. Pochop to a bude to pro tebe lepší.“ Řekne mu přesně to, co Archie slyšet nechce.
Musí to však brát v potaz. Je pravda, že tohle by jí nařídit nemohl. To mu už došlo také, i když měl slabou chvilku, že by to udělal.
„A co kdyby nebydleli v domě, ale v okolí domu. Na tvých pozemcích?“ Zeptá se.
Olivia má však jiný názor. „Stále nepřipadá v úvahu. Zapomeň na to.“ Archie si povzdechne. Vážně je tenhle boj předem prohraný, ale válka ještě neskončila.
„A jsou tady v okolí nějaké pozemky, které by sousedily s tvými, aby se sem mohla celá smečka přestěhovat?“ Zkusí to z jiného konce.
„To netuším. Podívej se na internet a nebo si zajeď do realitky. Já tu však nikoho z nich nechci!“ Řekne rozhodně.
„A co Eleonor, Landon, Jonah a Emma? Ty tu taky nechceš?“ Tak nad tímto jeho dcera podle něj, začíná uvažovat. Možná by se jí právě v téhle chvíli hodila nějaká ta kamarádka a Emma je tou pravou.
„Ti mi nevadí, ale ostatní tu nechci. Sežeň si pozemek jak chceš. Pak si na něm postav třeba kolonii, ale na mých pozemcích nebude nikdo z nich. Možná tak jen přes mojí mrtvolu a jak víme, tohle se nestane.“ Podívá se do okna a všimne si, že venku padá sníh. Jako kdyby nikdy nechtěl přestat.
„A teď odejdi. Chci být sama.“ Řekne už klidněji.
🅥︎šechno slyšel. Tolik doufal, že bude souhlasit, ale nemůže jí nikdo nutit k tomu, aby do svého soukromí a na své pozemky pouštěla lidi, které ve svém životě nechce.
Archie vyjde z jejího pokoje právě včas. „Co tu ještě děláš, Angele?“ Zeptá se ho.
„Něco jsem si zapomněl v pokoji a musel jsem se pro to vrátit.“
„Co vše jsi slyšel?“ Ptá se ho Archie. Jako vamptrop by měl vědět, jak dlouho už na této chodbě stojí. Jenže byl tolik zábrany do jejich rozhovoru, že si toho nevšiml.
„Moc dobře víš, že jsem slyšel úplně vše. Nechce tu mojí smečku. Nejspíše tu nechce ani mě a mojí rodinu a přátele. Co s tím teď mám jako dělat? Nemůžu odjet a všem říct, že jejich Luna má dům s obrovským pozemkem, jejich Alfa dostal rozkaz celou smečku přestěhovat, ale oni se nemají kam nastěhovat, protože Luna na své pozemky nikoho nepustí. To přeci nejde Archie.“ Povzdechne si a svěsí ramena. Takhle si společný život se svojí družkou nepředstavoval.
Archie se na něj pouze podívá. V očích odhodlání. „To nechej na mě. Teď odjedu do města a nechám tu s ní Codyho. Určitě se tu někdo zbavuje pozemků, které by sousedily s těmi jejími a pokud ne, budu hodně přesvědčivý, abych nějaké získal.“
„To mám odjet a nemít žádnou jistotu?“
„Přesně tak. Dovez akorát rodiče a Jonaha s Emmou. Jak si vyřešíš chod smečky po dobu své nepřítomnosti, je na tobě. Pověř třeba svého Betu dočasným vedením smečky. Já něco vymyslím.“ Otočí se k němu zády a odejde.
Angel zůstane stát sám na chodbě, ale pořád neví, na čem vlastně je. U své Luny ano. Právě teď jsou na ostří nože a on bude ten, kdo se bude snažit, aby jejich vztah byl zase jako dřív.
ČTEŠ
𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓
WerewolfAngel Moon.. vlkodlak, mladý alfa Měsíční smečky. Rozhodne se začít hledat svou spřízněnou duši, družku, svou Lunu. Potřebuje jí tak moc, jako ji potřebuje už i jeho smečka. Smečka nemůže být dlouho bez Luny, tak jako bez ní nemůže být Alfa. Každý...