𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 113

370 31 0
                                    

   🅛︎eden i únor je za nimi a dnešním dnem začíná březen. Sníh se již dávno dal na ústup a Archie nemůže uvěřit tomu, že s ním dcera nechce promluvit jediného slova. Naposledy s ní plynule mluvil, když jí byl oznámit, že našel pozemek pro smečku.

To byl jejich poslední rozhovor, který spolu vedli. Darren, kterého pověřil, aby jí splnil každé prání, jaké bude mít, mu přišel oznámit, že si Olivia nepřeje jeho přítomnost v jejím domě a také s ním nechce promluvit jediného slova.

Tohle bylo jediné, co chtěla, aby vyřídil svému králi. Jeho dcera a nechce ho za žádných okolností vidět, ho příšerně bolí. Ještě se z toho stále dostává. Dokonce je to horší, než když ho opustila Carolyn i s Olivii, ještě když byla tak maličká, že by mu neměla za tak krátkou dobu přirůst k srdci, ale stalo se tak. Přirostla mu k srdci a on to nese těžce. Teď je to však jiné. Měl tu šanci, svojí dceru poznat. Projít s ní její proměnou a byl tu pro ní celou tu dobu, kdy přišla o své dítě.

Chtěl jí tolik být oporou, ale ona veškeré jeho pokusy o navázání nějaké konverzace, kdy by s ním mohla mluvit o svých pocitech, odmítala a vůbec mu na jeho prosby neodpovídala.

Měl si to uvědomit hned. Darren ho přeci varoval, ale kdyby jí neřekl o té proměně a kým vlastně je, bylo by to ještě horší. Takhle prošla proměnou bez úhony až na jeden problém, který se pro něj nezdál moc velký, ale nakonec to problém byl obrovský a ona to těžce nesla.

Dozvěděl se od Darrena, že kufr svého manžela nechala přenést do přízemí, do pokoje hned vedle pracovny, aby nemusela být v přítomnosti ani svého druha a manžela.

Tohle sice očekával, ale nemyslel si, že to udělá zrovna takhle. Mohla počkat, až se její manžel vrátí z Wolftownu a vysvětlí mu to, ale ani jeho nechtěla po jeho příjezdu vidět.

To se nezměnilo do teď. Stále se mu vyhýbá, jak jen to jde a mluví jen s jeho rodiči a Emmou, kteří jí v její těžké chvíli nejvíce pomohli a on jim je za to velice vděčný. Dokonce jim na pozemku, který koupil pro smečku, nechal postavit dům, vhodný pro lidi jejich postavení.

Eleonor a Landonovi, jelikož jsou to bývalí vůdci smečky a také rodiče nového Alfy. Jonahovi s Emmou také, jelikož Emma trávila veškerý svůj volný čas s jeho dcerou a vařila pro ní vše, co jí jen na očích uviděla.

Olivia dokonce začala chodit ven, jezdit do města a ze svých vlastních peněz založila nadaci pro matky, které přišli o své dítě. Nadace Olivie Moonové má v téhle chvíli obrovský úspěch a on se jí snaží finančně podporovat, jak jen to jde.

Dokonce našel ve městě budovu, kde má tato nadace své útočiště a je předělaná tak, aby tam tyto ženy mohly dokonce i na určitou dobu zůstat, navštěvovat odborníky a být si oporou v těžkých chvílích, protože jako jediné ví, jaké to je přijít o nenarozené, a dokonce i narozené dítě.

Tahle jejich bolest je spojuje a Olivia si mezi nimi dokonce našla i pár kamarádek, které jí teď s nadací pomáhají. Eleonor se také zapojila do chodu, jelikož sama byla jednou z těch, které přišli o dítě, ale její manžel Landon pro ní byl rozhodně větší oporou, než byl jejich syn Angel pro Olivii.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat