🅚︎lepání se ozve znovu. To už Angel naštvaně vstane a jde otevřít dveře, aby nikdo nespatřil jeho Lunu pouze ve spodním prádle.
Otevře dveře a za nimi stojí Margot. „Alfo, omlouvám se vám, že vás takhle ruším, ale nechápu proč se má nachystat pokoj vedle bývalého Alfy. Čekáme nějakou nečekanou návštěvu?“ Zeptá se. Vůbec nechápe, proč by měla chystat nějaký pokoj, když se vůbec nikdo nezmínil o tom, že by se tu měla ukázat nějaká návštěva.
„Margot, tohle není tvoje starost. Nachystej ten pokoj a neremcej. Mám toho pro dnešní den dost a vaše blbé kecy mi akorát lezou na nervy.“ Nadechne se. Tolik ho ta žena stojící před ním štve.
„A teď jdi a udělej to, co jsem ti přikázal.“ Zavře jí dveře před nosem a dojde zpět ke své Luně.
„Kde jsme to přestali?“ Zeptá se své snoubenky.
„Nemusel jsi být tak hrubý, Angele.“
„Mají dělat to, co jim řeknu a né se mě ptát na to, proč to musí udělat. Není to jejich starost. Tohle patro je výhradně naše, Luno. Zapamatuj si to.“ Olivia mu v odpověď pouze přikývne a nadále se s ním o tom nepře.
Stále cítí chtíč po jeho polibcích, dotecích na jejím těle a také na to, až svým vlastním tělem vyplní to její. Proto nechá výměnu názorů mezi ním a ženou, která tu byla být. Nedokáže se zlobit za to, že se snaží dělat svoji práci dobře. Tak jak se na jeho postavení sluší a patří.
„Pojď ke mně, ty můj Alfo.“ Pobídne ho. On si lehne na bok vedle své družky.
„Copak si přeje, má Luna?“ Smyslně se na ní podívá a přejede jí prsty přes krk až k jejímu poprsí.
„Pomilovat se se svým Alfou. To si přeje tvá Luna. Chce, abys jí pomiloval.“ Zasténá při doteku jeho rtů na její bradavce.
Jedna jeho ruka zajede pod její záda a jemu se povede jí rozepnout podprsenku, která mu tolik zavazí při činnosti, kterou se hodlá vykonat.
Opatrně ji sundá ramínko po ramínku a její podprsenka najednou mizí někde v nedohlednu.
Olivii je to úplně jedno. Touží po všem, co jí může dát jedině on. Jedině on dokáže její tělo rozpálit tak, že ani neví co a nebo kdo, vlastně je.
„Alfo, prosím. Už mne netrap.“ Povzdechne si.
Angel se vzepře na svých silných svalnatých rukou a lehce zalehne její tělo. Má takovou chuť na to vzít si jí teď hned, ale odolává. Nechce se nechat připravit o požitek, který má, když zkoumá její tělo svými prsty i ústy.
Zahrne její tvář lehkými polibky až se dostane k jejím ústům, ke kterým přitiskne ty své a nevybíravě si do nich vydobude vstup.
Jeho jazyk svádí boj s tím jejím a Angel jí zasténá do úst. Jeho touha je přímo vražedná. Nedokáže se už držet zpátky.
Zvedne se a sundá poslední kus oděvu, který mu brání ve výhledu na její nahé tělo.
Sám ze sebe strhá veškeré své oblečení. Chytne svou Lunu a otočí jí na všechny čtyři.
„Vyšpul na mě ten svůj sexy zadeček, miláčku.“ Řekne.
Olivia ho okamžitě poslechne. Dlouho tuhle polohu nedělali a ona se na ní těší jako na dárky pod vánočním stromečkem.
Vždycky se dostane tak hluboko, jak jen to jde a jí přivodí během chvilky orgasmus, který se přežene přes její tělo, až se při tom celá roztřese ještě větší touhou po tomto jejich spojení.
Angel nastaví svůj penis k její jeskyňce a pomalu, pomaličku, do ní vstoupí, aby si na jeho velikost snad zvykla.
Začne se v ní pomalu pohybovat, jako kdyby se najednou bál, že ublíží dítěti, které spolu čekají. Avšak na tyhle úvahy je ještě brzy, stále jim hrozí potrat a ten jí nechce přivodit.
Tolik touží po dítěti, že zapomíná na to, jakou touhu cítil ještě před chvílí. Jak moc toužil si tuhle ženu vzít, bez veškerých zábran. Jenže teď? Teď mu v tom brání její těhotenství a strach o dítě, které se má narodit až za osm měsíců.
„Angele?“ Uslyší své jméno.
„Ano?“
„Budeš dnes něco dělat a nebo změníme polohu?“ Najednou ustane v pohybu. Netuší, jak se má vlastně zachovat. Tolik se o to malé bojí.
Vytáhne svůj úd z jejího lůna a posadí se na své paty. Olivia se přetočí a posadí se naproti němu.
„Stalo se něco, lásko? Vždyť po tom toužíme oba dva. Tak proč? Proč jsi přestal?“ Zeptá se ho a on jen sklopí zrak na svým rukám, které si složil na kolena.
„Ano. Vzpomněl jsem si, že pod srdcem nosíš naše dítě a najednou, jako kdybych nemohl pokračovat. Prostě mi můj mozek říká, že to není správné.“ Odpoví.
Vstane a odejde do šatny. Za chvíli se vrací oblečený v teplákové soupravě a odchází pryč z pokoje. Olivia se za ním jen dívá a nechápe, co se tu teď vlastně stalo.
ČTEŠ
𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓
WerewolfAngel Moon.. vlkodlak, mladý alfa Měsíční smečky. Rozhodne se začít hledat svou spřízněnou duši, družku, svou Lunu. Potřebuje jí tak moc, jako ji potřebuje už i jeho smečka. Smečka nemůže být dlouho bez Luny, tak jako bez ní nemůže být Alfa. Každý...