𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 110

451 31 0
                                    

   🅟︎o celou tu dobu, co telefonoval s Archiem, ho pozorovali tři páry očí. Byl z nich během hovoru trochu nervózní, ale nakonec se k nim otočil zády, aby se jim nemusel dívat do očí. Moc dobře ví, že slyší každé slovo, co mu Archie řekne.

Jeho tchán však pro něj měl dobré zprávy, protože se z jeho hovoru dozvěděl, že sehnal pozemek, kde bude moct smečka vybudovat své nové obydlí. Také je velké štěstí, že zmiňovaný pozemek sousedí s pozemkem jeho Luny, takže nebude od smečky příliš daleko a bude jí moct i nadále vést.

Bude to sice poněkud zvláštní, že už se svými lidmi nebude bydlet v jednom domě, ale pokud si jeho Luna nepřeje, aby s nimi celá smečka žila, udělá pro to vše.

Uvažoval nad tím už dlouho. Žádné ženě by se přeci nelíbilo, žít s tolika lidmi a přitom je skoro neznat. Ona nevyrůstala jako vlkodlak, takže nemůže chápat, jak to přesně u nich chodí. Je zvyklá na jiné standardy.

On s nimi žil od malička, vyrůstali spolu a proto mu tenhle stav přijde úplně normální.

„Mám dobré zprávy.“ Řekne a začne se usmívat od ucha k uchu. Nejen, že Archie sehnal pozemek, ale dokonce se začaly již stavět domy, ve kterých budou moci bydlet všichni členové smečky.

Každý pár bude mít svůj domeček, kde bude moci žít tak, jak jim to bude vyhovovat. Co však od Archieho nečekal, že sežene prostory i pro jeho firmu. To v ten moment bylo pro něj veliké překvapení.

„Tak povídej. Už nás konečně nenapínej.“ Začne ho popohánět jeho Beta, protože je až moc netrpělivý. Nejspíše ho už přestalo bavit být dočasným Alfou. Možná by rád byl pravým Alfou, ale tím by se stejně nemohl stát jen tak. Musel by projít zkouškou, která by určila, jestli je tohohle postu hoden.

Angel tohle vše měl jednodušší. Narodil se jako syn Alfy a proto tímhle procesem projít nemusel.

Angel zavrtí hlavou. Nečekal, že budou tolik netrpělivý, i když museli celý jejich rozhovor slyšet. Vždyť jsou vlkodlaci, ale občas mu přijde, že se spíše chovají jako lidé, kterými z části jsou také.

„Archie sehnal pozemek, kde bude moct smečka bydlet.“ Landon s Jakem se na něj nechápavě dívají. Nemají nejmenší ponětí, o čem to vlastně jejich Alfa mluví. Jediný, kdo o tom něco ví, je Jonah. Jeho nejlepší přítel, se kterým vždycky řešil důležité věci jako první. I když by to tak být nemělo. Tahle výsada patřila jeho Betovi.

„Pardon. Já vám zapomněl říct tu novinu. Budeme se stěhovat. Archie sehnal pozemek, kde se již v této chvíli budují domy, kde bude moci smečka bydlet. Každý pár bude mít svoje vlastní obydlí a už se nebude muset omezovat pouze na jeden pokoj.“ Řekne. Doufá, že z toho budou mít alespoň někteří radost, až se tyhle novinky dozví.

Všichni se na něj potěšeně dívají. Konečně budou moct žít tak, jak by si přáli. Tedy, alespoň páry budou moci žít.

„A jak to bude s těmi, kteří nemají druha nebo družku? Ti budou jako žít kde? Taky budou mít svůj vlastní dům nebo se tam postaví taky jeden smečkový dům, kde budou žít jedinci?“ Chce vědět Jake, protože on svojí družku ještě nenašel a to přitom prošel několik smeček a stejně mu to nebylo nic platné.

„Postaví se i smečkový dům. Dokonce jsem uvažoval i o tom, že bychom na tom pozemku mohli nechat postavit jídelnu, kde by se celá smečka scházela na jídlo. Alespoň něco bych chtěl totiž dodržovat, ale ještě nejsem plně rozhodnut. Tohle rozhodnutí není jenom na mě, ale proberu to se svojí Lunou, jen co se k ní vrátím, takže se přichystejte, že se budete všichni brzo stěhovat. Teď však potřebuji,“ Podívá se na svého otce.

„abys se s matkou sbalil a ty Jonahu s Emmou taky, protože vy čtyři budete bydlet s námi.“ Tohle je novinka i pro samotného Jonaha. Už se těšil, jak budou mít s Emmou své vlastní obydlí a také soukromí, ale nejspíše jim to není přáno.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat