𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 39

1K 49 2
                                    

   🅝︎ěkolik dní se trápil tím, že když viděl svoji milovanou Olivii naposledy, odepřel jí to, pro co si přišla. Přišla ho svést a on si myslel, že je to jen pouhý sen.

Tedy jen do doby, než mu dala jeho ruku do svého klína a on se pak neudržel a strčil dva prsty dovnitř. Její zasténání ho probralo a okamžitě se od ní odvrátil.

Tolik toužil vzít si jí přímo na té pohovce. Tak moc, až se mu z toho třáslo celé tělo. Odolal. Musel.

On sám potřeboval vědět, jak to spolu mají.

Chce jeho a nebo jen jeho tělo? Nevěděl to jistě. Cítil její touhu po něm. Sotva se jí dotkl, byla mezi nohama mokrá. Chtěla se s ním milovat a podle toho jak byla oblečená, tak byla dokonce rozhodnutá.

Úplněk, který budou jako smečka slavit dnes večer, bude pro něj velice těžký. Jeho prvotní plán byl, že si svou Lunu v tento den nepřivlastní, ale smečka se zařídila po svém. Začala s přípravami na rituální přijetí Luny před celou smečkou.

Bude schopen si jí vzít předevšemi jeho vlky? Před svojí matkou? Ukáže se tu dnes snad i jeho otec? Nechal by si tento den snad ujít?

Na žádnou svou otázku, která mu proběhla hlavou, nezná odpověď. Netuší ani jak se má zachovat k dívce, která se odmítá vzdát. Kdyby neměl tak silnou vůli, vzdal by své snahy odolat jí a nechal by se svést. Touží jedině po ní a ona si je toho až moc dobře vědoma.

   🅥︎enku už je tma a blíží se doba rituálu, který se koná vždy při úplňku o půlnoci. Kdy je měsíc nejvýše na obloze.

Proto je v téhle chvíli Angel tolik nervózní. Zbývá mu posledních pár minut a on se bude muset ukázat na rituálu, ať chce nebo nechce. Jakmile rituál jednou započne, musí být vykonán. To on až moc dobře ví.

Podívá se z okna a z něj vidí, jak jde na shromáždění i jeho družka, budoucí Luna této smečky a má na sobě pouze župan. Tohle není dobré, vůbec to není dobré.

Odejde od okna a dojde až k pohovce, na které leží pouze kalhoty. Nemá v plánu jít na rituál jen v županu, tak jako jeho družka. Rozhodl se jen pro kalhoty a nic víc. Zbytek svého těla bude ukazovat na obdiv a nemá se vůbec za co stydět.

Na svém těle makal každý den a maká dodnes, i když už na to není tolik času, jako před léty, kdy se nemusel starat o blaho smečky. Když ještě nebyl Alfou.

Svlékne si své oblečení, které má už dva dny na sobě, i když vůbec netuší proč, když Olivia nesdílí stejnou ložnici jako on a oblékne si své černé džíny, které si vzal dnes ráno, aby byl připravený a nemusel už chodit do své ložnice, která bude od dnešní půlnoci i její ložnicí.

Tolik mu vyhovovalo, že spávala jinde, ale už není zbytí. Musí se podvolit pro dobro smečky. Žádá si to a on jako Alfa nesmí své lidi zklamat. Musí se ukázat na rituálu a vzít si přede všemi svou družku a udělat z ní jejich Lunu. I jeho.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat