𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 83

568 43 2
                                    

   🅢︎eběhne tři poschodí a vydá se rovnou k hlavním dveřím, které následně otevře a zavře.

Svlékne ze sebe tepláky, mikinu a promění se do hnědé vlka s černým žíháním.

Rozběhne se do lesa a každý, kdo ho potká, mu uhýbá z cesty. Takto naštvaného, ho ještě nikdy nikdo neviděl.

Zastaví se až na louce, kde našel Olivii. Svojí družku, kterou nadevše miluje a sám nechápe své činy.

Promění se do své lidské podoby a posadí se na stejné místo, kde seděla i ona, když jí našel.

„Co jsem to zase udělal?“ Zeptá se sám sebe, ale jelikož tu s ním nikdo není, nemá mu kdo odpovědět.

„Copak jsi provedl, Angele Moone?“ Uslyší někde za sebou hlas, který nepoznává. Nikdy v životě ho neslyšel.

„Kdo jsi?“ Otočí se a zadívá mezi stromy, odkud ten hlas přichází.

Chvíli je ticho a muž, který na něj mluvil, se stále schovává ve stínech. Dokonce i jeho vlkodlačí zrak je mu houby platný, když na dotyčného stejně nevidí.

„Co jsi provedl mé dceři, Angele?“ Uslyší z druhé strany a teď už alespoň ví, o koho se jedná. S kým má tu čest.

Vstane a začne se rozhlížet kolem sebe, ale stále nikoho nevidí. „Vy jste její otec? Kdo jste?“ Zeptá se slušně. Moc dobře ví, s kým má tu čest. Je to vamptrop a s takovým se v jejich světě mluví jenom s úctou.

„Jak už jsi zjistil. Otec Olivie Silvermanové. Brzo mě však poznáš osobně. Velmi brzo. Však uvidíš sám, ale teď mě zajímá jediné. Co jsi provedl mé dceři?“ Zeptá se ho znovu.

Zaváhá, jestli má na tuhle otázku vůbec odpovídat. Vždyť ji přece nic tak hrozného vlastně neprovedl. Jenom utekl na začátku jejich milování.

„Nic jsem jí neprovedl. Jen jsem zpanikařil při.. při našem milování.“ řekne sklesle. Takhle to přeci nechtěl. Nechtěl od ní utéct jako nějaký zbabělec.

„Proto jsi tady místo toho, abys byl s ní? Určitě nemá nejmenší tušení, kde teď jsi a s kým.“ Už teď mu její otec leze na nervy. Ať je vamptropem a nebo není.

„To nemá. Utekl jsem jako zbabělec.“ Znovu se posadí a vzdá hledání muže, kterého stejně nevidí.

Až bude její otec chtít. Ukáže se mu, ale dnes to rozhodně nebude. Vamptropové pokud nechtějí, tak je nikdo nespatří.

„Bojím se o naše dítě. Tolik se o něj bojím. Proto jsem zbaběle utekl a nechal jí v naší posteli roztouženou.“

   🅣︎ohle ani v nejmenším Archieho nepřekvapuje. O vlkodlacích si udělal svůj vlastní obrázek a sám moc dobře ví, jak silná jeho dcera je, a že dítě, které nosí pod srdcem, bude stejně silné jako ona. Teda pokud přežije její proměnu.

„Proč se tedy nevrátíš k ní, ty zbabělče?“ Zeptá se ho a čeká na odpověď, protože mu to nedává smysl.

Moc dobře přeci její druh ví, že jeho dcera není obyčejný člověk. Však po něm přeci pátral a dívka, která obsluhovala jeho dceru a jejího strýce, vše vyslepičila jeho Betovi Jakovi.

„Měl by jsi jít za ní. Nemáš ani odpovědi na mé otázky, ale na její by jsi odpovědět měl. To jí si budeš za týden brát a s ní i celou její rodinu. Však poznáš, jak velká je její rodina. A také,“ Na malý moment utne své mluvení.

Přemýšlí. Nechce toho ještě prozradit příliš. Stále totiž neví, kým vlastně bude jeho milovaná dcera, na kterou se už teď strašně moc těší.

„Také, kdo jsem já.“ Dořekne svoji myšlenku, ale více mu už neřekne. Nehodlá tu přemlouvat svého budoucího zetě, aby odešel tam, kam patří. K jeho dceři, která je jistě zdrcená z faktu, že se její snoubenec bojí mít s ní sex, jen kvůli dítěti, které je ještě tak maličké, že to ani nepostřehne.

   🅐︎ngel se ještě jednou kolem sebe rozhlédne. „A kdo jsi? Proč mi to neřekneš už teď a vlastně by jsi se mi mohl i ukázat.“ Všude však panuje klid. Ani lísteček v korunách stromů se nepohne.

Dokonce je kolem něj takové ticho, že on sám neslyší ani prasknout větvičku, pod zvířecími kopýtky či tlapkami.

Tohle je jediný důkaz, že tu byl, ale už není. Odešel tak nečekaně, jako přišel.

Promění se tedy zpět do své vlčí podoby a běží zpět ke svému domovu. Netuší, co ho tam čeká, ale bude tomu čelit jako chlap. Už nebude před svými problémy zbaběle utíkat.

Musí se tomu všemu postavit čelem a čelit svým chybám, které právě způsobil tím, že ustal v činnosti a nechal v posteli roztouženou ženu, kterou nade vše miluje.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat