Yaşayamıyorum...
Denediğim her yolda bodozlama düşüyorum. Daha dibi buluyorum. Yerin altındakiler beni çağırıyor. Ruhum çekiliyor. Ben kaçıp kurtulmak istesem de ellerim prangalara bağlı. Ben yaşayamıyorum.
Hatalara boğulduğum dünyam da tek başıma savaşamıyorum. Boynumu büküyorum onlara minnet eyliyorum. Sebepleri var diyorum onlar beni bu zamana getirdi diyorum ama bazı şeylerin vicdanıma ters düşüyor . Ben bu vicdanla yaşayamıyorum.
Bağımlıyım maddelere uyuşturuculara beni kısa süreli yaşatan her şeye. Vicdanımı rahatlatan, geçmişi unutturan , mutlu olmamı sağlayan her şeye bağımlıyım. Ben bu bağımlılıklarımla yaşayamıyorum.
Sonra belirtiler başlıyor...
Önceden olmayan sürekli huzursuzluk ve gerginlik hali.
Olumsuz tavır ve davranışlarda artma.
Kendini kontrol etmekte zorlanma.
Aile ve arkadaş ilişkilerinde zayıflama ve kopma.
Fiziksel ve ruhsal sıkıntılar yaşama.
Çevreden uzaklaşma, yalnız kalma isteğinde artma.
Parasal harcamalarda artış.
Tanımadığınız yeni arkadaşlar edinme.
Duygusal durumlarda öfke, sinir, mutluluk gibi ani değişimler.
Ders durumunda veya iş yaşantısında başarısızlıklar.
Kişisel bakım ve kılık kıyafet konusunda özensiz tavırlar gösterme.
ve içine kapanma.
Ben bu belirtilerle yaşayamıyorum.
Ben Ceylan Aydinç yaşamak istiyorum...
08.05.2022
Günlerden pazar. Özellikle bu günde dolu olan mekanda bangır bangır sesler yükseliyordu. Artık alışık olduğum ses beyni kemirerek bitirmişti. Günün 12 saati burada çalışmak eziyet gibiydi. Bilmediğim yüzlerce insanla muhatap olmak , kendilerini zehirlemelerine yardım etmek işkenceydi.
Evet benim mesleğim buydu. Yeni gelen müşterilere mal tanıtmak kullanmalarına yardım etmek ve satmak. Tabi önce dikkatlerini çekmem lazımdı.
Deli para kazandığım bu mesleğin tek iyi yanı bile yoktu. Zorundaydım burada çalışmak buraya hizmet vermek zorundaydım.
10 yaşımdan beri yaptığım işlerin haddi hesabı yoktu. Belki de bu yüzden Selçuk babanın gözdesiydim. Malı pazarlamada kullanılırdım. Tanıtmakta, vücutlarına enjekte etmelerine yardım ederdim.
2 güzel söze, güzel elbiseye makyaja kanarlardı. Kimi evli bile olsa cinsel ihtiyaçlarını karşılamamı isterdi. Yaşları belki de babam yaşında olan adamlar buradaki kızlara göz koyarlardı.
Bura paravan bir bardı. Her sabah güzel bir mekan gibi işlerdi. Uzaktan bakıldığında dört dörtlük olan mekan gece 12 den sonra uyuşturucu işi yapardı.
İçeriden mekan sesleri gelirken telefonuma mesaj geldi.
Selçuk baba : Masa 17.
Kısaca git ve satış yap demekti.
Üstümde bulunan kırmızı diz üstü elbisem ve siyah stilettolarımla fena görünmüyordum. Sabah yaptığım adeta porselen makyaj yüzümde duruyordu. Üstüme güzel koku sıkıp aynada at kuyruğu olan saçımı düzeltip aşağı indim. Mekan çok kalabalıktı. Bu gün işi olmayan kendilerine tatil veren iş adamları doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİJUANA +18
Teen FictionDünyaya uyuşturucunun kucağında gelen Ceylan Aydinç, yaşadığı 25 senelik ömründe ilk defa bir çıkış yolu arar. Karşısına beklenmedik bir anda sonunu getirmek için çıkan Arslan Fırat Beydemir, hayatının dönüm noktası olur. Uyuşturucu bağımlısı kadın...