7. Bölüm

10K 313 22
                                    

17.05.2022

Her şeyin başladığı tarih olarak  bu günü alabilirdim. Toplam 5 günde elimden geldiği kadar bilgi toplamalıydım. En azından sevkiyat mekanını zamanını ve yapılacak malların nereden geldiğini öğrenmem lazımdı. 

Dün Arslan Fırattan aldığım gazla mı yoksa ne olursa olsun ama artık bir şeyler olsun kafasıyla girdiğim için mi bilinmez ama gözümü karartmıştım.  Kendimden emin olmasam da bu aralar güvenlerini kazandığımı düşünüyordum.

Bu gün işe erken gidip Selçuk baba gelmeden depoyu kontrol edecektim. Dün mallar gelmiş ve yerleştirilmişti hatta not bile alınmıştı. Bu işleri genellikle ben yapardım ama dün olmadığım için başkası yapmış olmalıydı. Aslında işime gelirdi bir de iki saat onlarla uğraşmak istemiyordum.

Mekanın içinde doğum günü kutlaması olduğu için süsler takılıyordu. Yine bir zengin züppesi hava uğruna kocaman mekanı kapatmış olmalıydı. Büyük ihtimal geceye varmadan kutlaması biterdi. Gece eğer satış olmazsa büyük ihtimal zarara uğrardı mekan. Bir gece de kazandığı paranın ortalama iki yüz bin civarı olduğuna emindim.

Hala gözü doymayan Selçuk babaya göre bu para asla yeterli değildi. Sanırsın dünyayı almayı hedeflemişti. Şimdi bile işi bıraksa Ömür boyu dertsiz yaşardı ama domuz bir kere boka bulanmıştı. Ne boksuz yaşayabilirdi ne de elindekiyle yetinirdi.

''Ceylan abla bakar mısın?'' Bana seslenen Haleydi.

''Buyur güzelim ne oldu.'' 

''Abla geçen bizim odaya geldiğin de bir mevzu vardı hatırlıyor musun?'' Şu susup kaldıkları ama Halenin anlatmak için can attığı olay olmalıydı.

''Evet hatırlıyorum. Sen konuşacakken Özlem susturmuştu.'' 

''Abla sana anlatmam lazım yoksa sonu kötü olacak. Sen yardım edersin Özleme bizi dinlemiyor sen bari bir şeyler yap ne olur.'' Neler oluyordu. Özlemin en fazla buraya gelen bir müşteriyle arasında sorun oluğunu düşünüyordum ama olay daha büyük olmalıydı. 

''Kızım anlat da delirtme insanı. Uzatma söyle yardım edebilirsem ederim tabi ki.'' Karşımda tirtir titreyen Hale karşıda ki koltukları işaret etti. Beklemeden gidip oturdum ardından gelip Haleye de yanıma oturdu.

''Abla bizim Özlem aşık olduğunu iddea ediyor. Üstüne üstlük kendisine de aşık olunduğunu düşünüyor kız kafayı yemiş.'' Bu muydu yani abartılan olay ben de gerçekten önemli bir şey sanmıştım.

''Aşık olmasını mı dert ettin Hale. Herkes aşık olabilir hatta herkese aşık olunabilir neden buna karşı çıktınız.'' Ya ikisi de aynı adama aşıktı ya da adam buraya gelen serserilerdendi.

''Abla aşık olduğu adam...'' Biraz etrafa bakıp kimse olmadığını anlayıp devam etti. ''Selçuk baba.'' Siktir işte bunu beklemiyordum.

''Ne diyorsun kızım sen. Ne Selçuk babası adam sizden 21 yaş büyük lan ne aşkı.'' Babaları olsaydı belki de Selçuk babadan küçük bile olabilirdi.

''Bizde ondan karşıyız ya abla. Tutturmuş ben aşığım o da bana aşık diye. Selçuk baba bunu yemeğe çıkarıp bir kaç hediye almış. Bu da hemen kanmış abla gözünü seveyim bir şey yap.'' Adi şerefsiz şimdi de pedofoliye mi başlamıştı. Kız çocuğu yaşındaydı.

MARİJUANA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin