12. Bölüm

8.3K 302 30
                                    

19.05.2022

Dünkü aksiyonun üstüne bu gün ne evden çıkasım ne de mekana gidesim vardı. Dünün sabahı ayrı akşamı ayrı yormuştu beni.

Tanere dediğim gibi bu gün annesiyle buluşup düğün işini konuşacaktım. Günler kalmıştı ve gelinliğim bile yoktu.

Gülfem hanımla sabah konuştuğumda tanıdığı bir gelinlik evinin olduğunu ve oraya gelmem gerektiğini söylemişti. Bana kalsa oturduğum yerden trendyoldan sipariş edebilirdim hiç sorun değildi.

Mekandan biraz uzak kalmak bir de evliliğe meraklı gibi davranmak benim aleyhime olurdu galiba. Tanerin şüphelerini köreltmem lazımdı.

Sabah kahvemi içtikten sonra hızlıca evden çıkıp taksiye atladım. Gülfem hanımın attığı konumu taksiciye gösterip yola koyuldum.

Yol uzun sayılırdı. Benim oturduğum semt daha it kopukken gideceğim yer nezih insanların konutladığı yerlerdi.

Günün ne kadar sıkıcı geçeceği şimdiden belliydi. Uzun yolu müzik dinleyerek geçirmek yerine Arslan Fıratla konuşma kararı almıştım.

Dün gece pansuman bittiğinde yaptığımız konuşmadan sonra düğün gününe kadar buluşmamız gerektiğine, dikkat çekmemek için sadece telefonla konuşmamızın yeteceğine karar vermişti.

Her gün soluğu evimde alan birine göre bu kararı zor gelmiş olmalıydı. Ama hiç yabancılık çekmeden ben onu telefonla rahatça darlayabilirdim.

Ceylan : Aaa bugün 19 Mayısmış. Gençlik ve spor bayramın kutlu olsun.

Çevrimiçi olmaması ne kadar canımı sıksa da şu an mesai saatleri içinde olduğunu bildiğim için bir süre bekleme kararı aldım. "Abla attığın adres gelinlikçi hayırdır düğün mü var?" Taksiciler ve merakları.

"Evet abi düğün var bir kaç güne." Ne kadar çoğu zaman konuşmak istemesem de sohbetleri her zaman sarardı. Benim güzel sohbetimi kaçıran şuan Arslan Fırattı.

"Hayırlı olur inşallah güzel ablam." Yaş olarak benden büyük olduğu belliydi ama sevgi ve saygı içerisinde rahatsız olmamam için böyle hitap ettiğini biliyordum.

"Pek hayır değil de olacak inşallah." Sessizce söylediğim şeylerle ayna da göz göze geldik. "İnşallah diyorum abi hayırlısı."

Arslan Fırat Beydemir : Törendeydim gençler etkinlik yapmış ona katıldım. Teşekkürler.

Arslan Fırat Beydemir : Senin de kutlu olsun benden gençsin.

Ceylan : Sağol abi.

Arslan Fırat Beydemir : O kadar da demedim.

Ceylan : Abi deme lazım olur diyorsun yani.

Arslan Fırat Beydemir : O kadar da da demedim.

Ceylan  : Üfff ben seni deli etmek için yazdım sen beni deli ediyorsun yine.

Arslan Fırat Beydemir : :)

Ceylan : Piç smile :)

Arslan Fırat Beydemir : Mekanda mısın?

Ceylan : Hayır canım yeni gelin olma yolunda adımlar atıyorum malum gelinlikciye gidiyorum.

Arslan Fırat Beydemir : Seni yeni gelin hayal edemiyorum.

Arslan Fırat Beydemir : Süslü kahve fincanları almayı unutma yeni gelinliğin ilk kuralı.

MARİJUANA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin