KADIN CİNAYETLERİ !

333 27 0
                                    

Kendi sosyal medya hesabımdan çok burada ki kitleye yazmak benim açımdan daha mantıklı geldi.

Güzel kızlarım sizler biricik varlıklarsınız. Hiçbirinizin bir saç teli bile bir erkek etmez. Lütfen kendinize çok dikkat edin. Olabildikçe kendinizi koruyun.

Bunu diyorum çünkü bizi koruyacak bir devlet bir insan ya da bir topluluk yok. Bizim bizden, kadının kadından başka dostu yok.

Çantanızda mutlaka biber gazı bulundurun. Telefonunuzda yardım çağrısı için bir uygulama bulunsun. Keşke izin verseler de daha çok korunmak için ekipman taşıyabilsek ama işte öyle bir yerdeyiz ki bir adam kesici bir aletle iki kadını doğrayabilirken biz kendimizi korumak için kısıtlı imkanlara sahibiz.

Bunu demekten çok utanıyorum ama lütfen sevgilerinizi iyi seçin. Onu düzeltirim kafasıyla problemli tiplere bulaşmayın. Aşk gibi bir duyguya kapılıp ben bunu adam ederim demeyin. Edemeyiz kızlar. Edebilsek inanın hepsini eğitmek için canla başla çalışırdım. Lütfen kim olursa olsun hiçbir insana sonsuz güvenmeyin.

Tanımadığımız insanları seçemiyoruz. Maalesef tek cinayet eski sevgili ya da eski eş yüzünden olmuyor ama en azından bunu önlemek için dikkat edelim. Pis zihniyetlerden uzak duralım.

Bu kitabın içinde de değindiğim bir çok kadın tacizi ve ataerkil düşünceye sahip insanlar var. Bu dünyanın gerçeği Türkiyenin normali haline geldi. Ne acı...

Kaybettiğimiz arkadaşlarımızın mekanı cennet, yakınlarının başı sağolsun...

Kendinize çok dikkat edin.

MARİJUANA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin