51. Bölüm (+18)

9.4K 236 32
                                    

İyi bayramlaarr 💌🩷🌸

Yeni bölüm gelmedi ama bayramınızı kutlamak istedim 🫶🤍✨️

Sınır dolarsa bölüm pazartesi sizlerle. Görüşmek üzere...

Selamlaaarrr...

Uzun aradan sonra medyaya şarkı ekledim. Bayılıp öldüğüm ve az sonra okuyacağınız sahneye çok uyum sağlayan bir şarkı bence. (Hatta çiftimin vibe alıyorum.)

Bölüm uzunluğu iki katına çıkarma kararı aldım. Nasıl karşılarsınız bilmiyorum ama bölümler kısa oldukça bölüm sayıları uzun olacak o yüzden elimden geldikçe uzun yazmaya çalıştım.

Neyseeee...

Sınır: 150 beğeni 30 yorum. 

Keyifli okumalar ♡ 🔥

Mekan, zaman veya hangi olaydan sonra onu arzuladığım hiç önemli değildi. Tenim tenini istediği her an onun üstünde yerimi alabilirdim. Zaman zaman buna açlık bile duyuyordum hatta onsuz geçen zamanda bağımlılıklarımdan kurtulurken tek yenemediğim bağımlılığım onun tenine olan haz dolu tiryakiliğimdi. 

Şuan olduğu gibi bana bakışlarının içindeki maviliklerin kısılıp bambaşka diyarlara boyut açmasını görmek, beni tatmin ediyordu. "Şuan istediğini sana veririm ama..." Geri kalanına, amalara hatta hiçbir bağlaca gerek yoktu. "Bu günün ardından tükenirsin." 

"Tam da istediğim buysa." Çoktan istediğimi belli etmiş onun kucağında ihtiyaçla ıslanmıştım. "Asıl bu gecenin ardından sende tükenmek istiyorum." Dudaklarım dudaklarına kısacık dokundu, bu onun üzerinde yaptığım kadar küçümsenecek bir etki bırakmadı. 

Altımda kabaran penisini daha çok hissetmeye başladım. Üzerinde rahat hareket etmemi sağlayan arabanın ön tarafının büyüklüğüne teşekkür ettim. İlk gördüğümde de tam onluk dediğim aracın bizim işimize şuan yaraması lazımdı. 

Kabul  veya red yediğim bir cevap beklemeden dudaklarımı en sevdiğim rotaya, dudaklarından adem elmasına kadar indirdim. Adım adım iki kabarıklığımın arasında süzülen teniyle onun öpmenin bendeki boyutunu daha iyi anladım. 

Ben onu öperken koltuğun bir anda geriye çekilmesiyle düşecek alan varmış gibi korkuyla omuzların tutundum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben onu öperken koltuğun bir anda geriye çekilmesiyle düşecek alan varmış gibi korkuyla omuzların tutundum. "Bunu sen istedin." Koltuğun hem geriye çekilmesi hem de sırt kısmının eğri duracak şekilde geriye yatmasıyla alan iki katına çıkmıştı. 

Beni bir kez daha onu tutunmamı sağlayan bu iki olay değildi. Bir anda kolları arasında kaldırdığı bedenimin Arslan Fırat'ın olması gereken yere yığılmasıydı. "Üstte olmayı bu kadar sevemezsin sevgilim." 

MARİJUANA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin