Mutlu ve sağlıklı yıllar <3
Baba...
Kimi için yara kimin için deva demekti. Bazen ilk aşk olurken bazen de aşık olmaktan korkma sebebi olabiliyordu. Aslında bu tamamen şans meselesiydi. Hayattaki ilk şansın ailendi, o şans sana iyi gelmişse hayata birden fazla skorla önden başlamış olurdun ama eğer kötü şans seni bulmuşsa üzgünüm baştan kaybetmiş olurdun.
Benim için bu durum daha da farklıydı. Ben bir ailenin şans derecesini ölçecek kadar kucağına doğmamıştım. Kötü veya iyi şans bana hiç vurmamıştı. Baba kelimesini bile zorla Selçuk itine söylemiştim daha da acısı anne kelimesini kimseye kullanamamıştım.
Şimdi ise bana yıllar sonra gelen şans bana bakıyordu. Babam olduğuna nedense içten inandığım adam bana anlayamadığım duygularla bakıyordu.
Dakikalar Arslan Fıratın Selçuğun davasını anlatmasıyla geçmişti. Detaya girmeden üstün körü anlattıkları pek Çetin Soylunun kulağına gitmediği belliydi. Arslan Fırat ne kadar konuşursa konuşsun bakışı benden ona dönmüyordu.
Gözleri kıpkırmızı, elleri yumruk bir şekilde oturuyordu. "Selçuk davasını geç bana beni ilgilendiren kısmı anlat amirim." Hey o benim amirim. Onu ilgilendiren kısım da şuan ben oluyordum.
"Çetin bey, yıllar önce Jasmen Mendesin doğum yaptığı kayıtlara geçmiş. Bebek yani Ceylan hanım o kayıtlarda doğduğu açık bir şekilde belgelenmiş. Babasının Selçuk olmadığı bir çok sorgu ve yaşananlardan ispatlı. O zamanlar Jasmen Mendesin Selçuk Altunu aldattığı ve bebeğin babasının o adam oldu-"
"Siktir, Selçukla Yaseminin hiçbir zaman ilişkisi olmadı. Yasemin onu hiçbir zaman sevmedi. Biz birbirimize aşıktık ve Selçuk takıntılı bir şekilde Yaseminle kafayı bozmuştu. Onların ilişkisi üstüne bir ilişki kurmadık. Tam aksisi oldu." Ne olursa olmuştu sonuç olarak Jasmen Mendesin sonu olmuştu.
"Peki niye Jasmen Mendes Selçuk Altunun yanında kaldı." Arslan Fırat benim sormak istediklerimi dile getiriyordu.
"Mekanda çalışırken tanıştık biz, aramız çok iyi idi hatta her gece mekana sırf onun için gider olmuştum. Bu ilişki zamanla aşka döndü, o bana aşkını itiraf etti ardından ben ona ilan ettim. Selçuğun kulağına bu gidince Yaseminin onun olduğunu ve uzak durmamı söyledi. Bunu Yasemine söyledim ve mekandan çıkmasını çalışmamasını söyledim, o ise bunu yapamayacağını söyledi." Sözlerine mola verip yanındaki sehpadaki suyu içti. "Başta kızdım bunu kabul etmedim ama çok inat bir kadındı ayrılmadı mekandan. Kıskandım onu ama o kadar aşıktım ki onu bırakamadım. Yaseminle cinsel ilişkim tabii ki oldu ama biz sevgiliyken hamile olduğunu bilmiyordum."
"Hamile olduğunu sonradan nasıl öğrendiniz? Hiç mi şüphelenmediniz?" Bu sefer sorular benim dilimden döküldü.
"Yaseminin hamile olduğunu tesadüf eseri bir davette gördüm. Beni terk etmişti. Selçuğa karşı hislerinin olduğunu ve artık beni sevmediğini söyledi. Başta tabii ki inanmadım ama beni o kadar itti ki en sonunda emin oldum. Gözümün önünde Selçuğa karşı kur yapması onu öpmesi benim son noktam oldu. Aldatılan adam aslında bendim ama Selçuk ilk başta Yasemine olan aşkının yok sayılmasına kaldıramadı ve aldı elimden sevdiğim kadını. Hamile olduğunu gördüğümde dünyam yıkıldı. Babası Selçuktu bunu bana o söyledi, bense o an babasını kim olduğuna değil de Yasemine yakışan hamileliğine takılmıştım. Zaten güzeldi ama seninle daha da güzelleşmişti." Son sözünü gözüme baka baka söyledi.
"Çok saçma hiç mi bir anda sevdiğin kadının değişen hislerinden şüphelenmedin. Jasmen Mendes senin için bu kadar değişken bir kadın mıydı? Selçuk Altunun nasıl bir adam olduğunu hiç mi görmedin." İçimden çıkan nefretle haykırdım. Selçuğun o zamanlar anneme yaptıklarını az çok tahmin edebiliyordum çünkü onu çok onu tanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİJUANA +18
Teen FictionDünyaya uyuşturucunun kucağında gelen Ceylan Aydinç, yaşadığı 25 senelik ömründe ilk defa bir çıkış yolu arar. Karşısına beklenmedik bir anda sonunu getirmek için çıkan Arslan Fırat Beydemir, hayatının dönüm noktası olur. Uyuşturucu bağımlısı kadın...