Evet arkadaşlar +18 sahneler var bölümde ve bu ilk ve tek uyarım çünkü kitabın başlığında kocaman +18 yazıyor başka uyarmama gerek yok diye düşünüyorum ve sizleri seviyorum...
Sözlerim öpüşmemizi kesmişti. Hala bacaklarım beline dolanmış halde duruyorduk. Reddecek diye düşünürken dudakları dudaklarımı buldu.
Az önceki sinirimizin yerine şehvet almıştı. Geri gidip az önce kalktığımız koltuğa oturdu bende onun üstündeydim.
Şuan nedenini sorgulayacak halim yoktu tek istediğim oydu. Dudaklarımın arasına sızdı dili. Daha rahat öpüşmek için kafamı yana yatırdım.
Hafif yerine çekilip. "Ceylan." Dedi. Ne kadar durmak istemesem de durdum. "Ne yapıyoruz biz?" Bunu şuan sorgulamaması gerekiyordu.
"Sevişiyoruz yani istersen. Gerçi duygu yok sex diyelim. Ön sevişmede yapmasak olur." Ne diyordum ben aklımı kaybetmiştim.
"Onu demiyorum pişman olmanı istemem emin misin?" Ha sorun muydu.
"Şuan üstünde oturuyorum ve dudaklarında dudaklarının tadı var. Sence amirim?" Derin derin verdiği nefesler yüzüme vuruyordu.
"Bence şuan mesleğimi hatırlatmak istemezsin. Libidom tavanken düşürme." Dudakları dudaklarıma kapandı. Elleriyle belimi sabitleyip ayağa kalktı.
"Umarım oyun odan vardır Arslan." İlk defa bu kadar açık ismini söylüyordum. Bir yandan öpüşmeye devam ederken konuşuyordum. Allah bilir aklından bu halde bile susmadığı geçiyordu.
"Üzgünüm eve gelen her kız üstüme atlayıp sevişme teklifi etmiyor hazırlıklı değilim." Dudakları boynuma indi. Huylanarak kapatmaya çalışsam da izin vermedi.
"Halinden şikayetçi sayılmazsın." Boynumda gülmeye başladı. "Girelim şu odaya artık yoksa burada soyacağım seni."
"Sakin ol Marijuana." Odaya girdik bu oda da içeri gibi sadeydi. Yatak ve gardıroptan başka bir şey yoktu. Kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı. Ayaklarımı yere indirdim.
Boynumdaki dudakları dudaklarıma çıktı. Uzun uzun kondurduğu öpücükler beni kendimden geçiriyordu. Ama ben direk sonuca varmak istiyordum.
Omuzlarından iterek yatağa ilerlettim. Tutkuyla yandığımın hissediyordum ve bir an önce sönmek istiyordum. Son kez ittirmemle yatağa uzandı.
Hızla üstündeki fazlalık olan parçayı çıkardım. Karın kasları kolundaki pazılar fazlasıyla güzeldi. Heykel gibi yontulmuştu adeta. Ağzımın suyu akmadan boynuna sokuldum.
Dudaklarım değdi yerlerde yanıyordu. Arada dişlerim değiyordu ve bu onu delirtiyordum. Tek hamlede beni altına aldı.
"Yaramazlık yapma Marijuana." Elleri rahat durmadan beni soymaya başladı. Bir yandan dudaklarıma öpücük konduruyordu.
Elleri kalçalarımı buldu önce yavaşça elini gezdirdi. Sonra sıktı ağzımdan inilti uçtu ağzının içine yayıldı. Bu onu daha da kışkırttı bedenini vücuduma yasladı. Kabaran sertliği vücuduma dayandı.
Altımdaki şort iyice toparlandı elleri çıplak kalçalarımdaydı. Üstümdeki beyaz cropun ince askıları düşmüştü. Göğüslerimin belli kısımları gözler önündeydi.
Tekrar boynumu bulan dudakları ne kadar beni huylandırsa da zevk veriyordu. Kendimi sıkmayı bırakıp inlemeye başladım. Boşta kalan eli Göğüslerimi buldu. Zevkten kabaran uçlarını iki parmağına sıkıştırıp sıktı.
Onu daha net hissetmek istiyordum. Hızlıca tek hamlede cropu çıkardım. Oda bana uyum sağlayıp sütyen kopçamı açtı ve çıkardı. Boynumdan ayrılan dudakları rotasını biliyor gibi aşağı inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİJUANA +18
Teen FictionDünyaya uyuşturucunun kucağında gelen Ceylan Aydinç, yaşadığı 25 senelik ömründe ilk defa bir çıkış yolu arar. Karşısına beklenmedik bir anda sonunu getirmek için çıkan Arslan Fırat Beydemir, hayatının dönüm noktası olur. Uyuşturucu bağımlısı kadın...