20. Bölüm

7.5K 285 8
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bazı insanlar perdenin ardında yaşar duygularını, bazıları ise camdan bir pencerede yaşar. Hangisi daha iyi meçhuldür. Kimsenin anlayamadığı duyguları yaşayan insanlar mı daha kolay yaşar hayatta yoksa çırılçıplak karşımızda durup anlamamızı bekleyen insanlar mı?

Karşımda duran Arslan Fırat kesinlikle ilk bahsettiğim kişiydi. Hepimiz bizi silmesini hatta kızmasını beklerken az önce kollarının arasına almıştı beni. Çoğu kızacağını düşünmediğim zaman kızsa da şuan gram kızgınlık belirtisi yoktu.

"Efsunla nasıl haberleştiniz? Nasıl bir araya geldiniz ve en önemlisi ona nasıl güvendin?" Daha sorulması gereken onlarca soru vardı ama bunlar en önemlisi olabilirdi.

"Düğüne geldi benimle konuştu. Tanerle biraz geçmişinden bahsetti. Ağzımı aradı sevip sevmediğimi sordu. Nikahtan sonra ben zaten kaçma planı yapıyordum yanıma geldi arabanın beni beklediğini söyledi. Bende bindim Alkan vardı araba da. Bana mektup ve telefon verdi. Efsun mektupta senden bahsediyordu sonra bir kaç yaşadığı olaydan bende güvendim." Saçma gelebilirdi ama o an can havliyle yılana sarılan bir insandım.

"Çok riskli. Bana güvenini kırdım tamam ama hiç tanımadığın bir insana güvenecek kadar mı yıktım güvenini? Ya başka bir oyun olsaydı ne biliyim belki Tanerin bir kumpası olabilirdi. Her şey olabilirdi Ceylan." Kendini kanepeye atarak ellerinin arasına başını aldı.

"Mantıklı düşünecek zamanda değildim tamam mı? Her şey spontane gelişti. Hem yanılmadım neden olmayan şeylerden bahsediyoruz daha önemli durumlar var. Sevkiyat boşa çıktı ne yapacağız elimizde koz kalmadı. Bende yanlarında değilim artık yakında olmayacağız."

"Sen polise gidip kendi isteğinle kaçtığını söyleyeceksin hatta ben şuan senin sorgunu alıyorum sayalım. Kendi özgür iradenle kaçtın polis seni boşa arıyor diyeceğiz. Taner bunu duyar, polis koruması altına alınırsın gerekirse yine başka bir şehre kaçarsın. Çok karışık ortalık Taner senin kaçırdığını düşünüyor hala sana güveniyor." Düşmanı çoktu haliyle düğününden karısını kaçırmak tam onun düşmanlarına uygun bir hareket olurdu.

"Evliliğin sahte olduğunu öğrenmedi mi?"

"Hayır dediğim gibi seni kaçırıldı sanıyor enayi." O zaman hala bir şansım vardı. Aralarına tekrar dönebilirdim. "Zaten sevkiyat patlayınca da şüphesi arttı. Sözde karısıyla sevkiyatı aynı anda hallettiler."

"Süper hala şansımız var. Efsungili çağıralım planım var. Bahçeye çıkan kapıya çıkıp Alkan ve Efsuna baktım. İkisi de durgunca yere bakıyordu. "Efsun." Bakışları yerden bana döndü. "İçeri gelir misiniz bir şeyler konuşmamız lazım." İkisi de ayaklanıp içeri girdi.

"Hayırdır." Alkan kendini Arslan Fıratın yanına atıp oturdu.

"Planım var. Öncelikle dinlemeden itiraz etmek yok." Hiç birinden tepki gelmedi. Bana olan güvenleri göz yaşartıcıydı. "Taneri arayacağım. Ormanda olduğumu ve hiç tanımadığım adamların beni kaçırdığını söyleyeceğim."

MARİJUANA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin