Helllloooo...
Evet finale adım adım son bölümler kaldı.
Uzun bir ara başka bir kurguya giriş yapmayı düşünmesem de aklımda güzel şeyler var. Umarım onları yazma fırsatı bulurum.
Bu aralar yazdığım tüm kitaplardan güzel yorumlar alıyorum, bu beni çok mutlu ediyor. Beğenilmekten ziyade bana ayırdığınız zamanın boşa gitmemesine ve memnun olmanıza mutluyum.
Bölüme uçalım, bomba gibi bir bölümle sizlerleyim. (BAŞTAN SONA BOMBA.)
Keyifli okumalar...
"Günün menüsünü girişe yazar mısın?"
"Yazarım Ceylan hanım. Siz bugün burada mısınız?" Bir yandan telefonum gelen bildirime bakarken bir yandan Şuleye cevap veriyordum.
"Hayır olamayacağım ama akşama doğru uğrarım bir terslik olursa haber edin." Şule beni onaylayıp gittiğinde hala gelen mesaja bakıyordum.
***: FENOMEN indirimler başladı!!! Stoklarla sınırlı fırsatları keşfet.
Hayır hayır beklediğim, baktığım ekranda okumak istediğim mesaj bu değildi. Aslında uzun zamandır sadece haber beklediğim telefondan almak istediğim hiçbir şeyi alamamıştım.
İyiyim, operasyon iyi gidiyor, dönüyorum, özledim ya da kısa bir bilgilendirme metni... Sevdiğim adamdan gelmesini beklediğim mesajlar sadece bir kaçı buydu.
Saymaya cesaret edemeyeceğim kadar çok günler geçmişti. Sahi kaç gün geçmişti? Bana asır gibi gelmesi sadece abartıdan ibaret olduğuna emindim ama günlerden ve haftalardan bir haberdim.
Ama bu günün tarihi gayet aklımdaydı. 9 Mayıs 2023... Tanışma yıl dönümümüz.
Fırat yanımda olamadığı gibi haber bile verememişti. Kırgın veya kızgın değildim, buna hakkım yoktu çünkü Fırat'ın bile elinde olmayan bir şeydi. Sadece onsuzluk bu gün ayrı bir zordu.
Daha fazla beni boğan ve üstüme üstüme gelen mekanda duramayıp çıktım. Arabaya atladığımda istikametim her gün uğramaya çalıştığım yerdi. Bu kez de kovulacağımı bilsem de dakikalar içinde adliyede olmuştum.
Bir kaç gün emniyetten haber almaya çalışmıştım. Haberi geç bir süre sonra benimle konuşmak için zaman bile ayırmamışlardı. Bende en sonunda savcının yanında soluğumu almıştım. Bu işte olsun olmasın haber alabileceğini biliyordum.
"İyi günler kolay gelsin. Savcı Yavuzla konuşmak için gelmiştim müsait mi acaba?"
"Ceylan hanım artık tanıyoruz sizi. Üzgünüm ama savcım ziyaretçi alamamam konusunda beni uyardı. İsterseniz iş çıkışında görüşün." Ziyaretçi almaması mı yoksa beni mi almaması konusunda uyarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİJUANA +18
Teen FictionDünyaya uyuşturucunun kucağında gelen Ceylan Aydinç, yaşadığı 25 senelik ömründe ilk defa bir çıkış yolu arar. Karşısına beklenmedik bir anda sonunu getirmek için çıkan Arslan Fırat Beydemir, hayatının dönüm noktası olur. Uyuşturucu bağımlısı kadın...