(Fotoğrafların editleri bana ait değil. Marijuananın bütün çiftlerinin vibe verdiği için koymak istedim.)
Son üç arkadaşlar son üç...
Bir kurguya daha başlar mıyım bilmiyorum. Hem hayat koşuşturmam hem de mental sağlığım buna hazır değil. En azından bu senenin ilk yarısında öyle bir planım yok. (Hazırda dört kurgum bekliyor orası ayrı ironi)
Şuan ki bölümler baştan beri herkesin 'artık mutlu olsunlar' serzenişlerine bir karşılık. Beğenerek okuyorsunuz diye umuyorum :) Ve yıldıza bol bol dokunup yorum yapmanızı bekliyorum.
Sınır: 100 yorum 100 beğeni
Keyifli okumalar...
3 saat önce...
Ceylan Soyludan...
Sabahın ilk koşuşturmalarıyla beraber düğün telaşı hepimizi sarmıştı. Dört dörtlük hazır olan her şeye birde ben eklenecektim. Düğün mekanına yakın meskenin odasında hazırlık için bekliyordum.
Kuaför ve makyözün gelmesine çok az kalmıştı. Saat öğlen saatlerini bulmuştu ve benim heyecandan karnıma sancılar giriyordu. Buna sebep olanın minik ceylan olmadığına emin olduğum için içim rahattı.
Üstümde arkasında kocaman harflerle 'bride' yazılı bir sabahlık vardı. İçimdeki askılı gecelikle beraber takımdılar ve aynıları Yeşim ve Efsunun üstünde de vardı. Efsun yatağa uzanmış elindeki kadehten şampanyasını yudumlarken Yeşim elindeki telefonla Yazgıya bakan savcıyı darlıyordu.
"Adamı rahat bıraksana. Zaten babası bakması lazım."
"Bakmasına bakar ama ne biliyim aklım kalıyor. Biraz da pimpirikliliğimden ama üç adama kızımı emanet ettim." Sabahtan beri tek işleri berbere uğramak olduğu için en son Yazgıya bakmaya talip olmuşlardı.
"O üç adamda kızına köle oluyor canım benim dert etme." İkna olmuş gibi telefonu bırakıp bize döndü. "Kuaför ne zaman gelecek? Bir an önce hazır olmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARİJUANA +18
Teen FictionDünyaya uyuşturucunun kucağında gelen Ceylan Aydinç, yaşadığı 25 senelik ömründe ilk defa bir çıkış yolu arar. Karşısına beklenmedik bir anda sonunu getirmek için çıkan Arslan Fırat Beydemir, hayatının dönüm noktası olur. Uyuşturucu bağımlısı kadın...