𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟗𝟎🍷

1.2K 212 105
                                    

گایز قبل از شروع می خوام یه نکته ای رو تکرار کنم.
الان خیلی از شروع فیک گذشته ولی باز هم ازتون خواهش میکنم که این فیک رو با دقت بخونید...کلمه به کلمه ی فیک پر از رمز و رازه و پر از نکات.
کسایی که این فیک رو دوبار خوندند بهتر حرف منو متوجه میشند. چون بار اول قضایا براشون روشن شده و وقتی برای بار دوم فیک رو مرور میکنند متوجه میشن که از همون اول من سعی در اسپویل داشتم.

و یکبار دیگه میخوام راجع به بیماری تهیونگ بهتون توضیح بدم.

قشنگای من یه نکته راجع به بیماران مبتلا به اختلال ها روانی هست؛
پزشکان متخصص هیچ وقت تشخیص صددرصد برای بیماران روان نمیدن. و از احتمال استفاده میکنند طوری اگه نگاهی به پرونده بیمار بندازیم ممکنه با چندین بیماری رو به رو شیم.
مثلا توی پرونده تهیونگ:
R/o Schizophrenia

R/o;
به معنای تشخیص احتمالیه
...
و اینم بگم که مثلا ممکنه تهیونگ زیر نظر چند متخصص قرار بگیره و هر کی یه بیماری متفاوت رو براش در نظر بگیره چون بیماری مشابه بهم زیادن.

این از این

نکته اصلی ای که میخواستم بگم؛
تهیونگ کاملا علایم بیماری اسکیزو رو داره
هذیان/اختلال فکری/توهم/کناره گیری اجتماعی/ کاهش ابزار عواطف یا ابراز نادرست عواطف/ بی تفاوتی/تکلم نابسامان(بی ربط گویی)/عدم نوسان حالت عاطفی یا بی ارادگی و...

که من مطمئنم همه این علایم رو بهتون مستقیم در رفتار تهیونگ نشون دادم.
۱) هذیان مثل شکاکی و بدبینی که خودتون سر رفتار هاش با کوک دیدید...مثلا وقتی دیدار کوک با یونگی تموم شد نسبت به کوک بدبینی داشت و تهش هم به درد ختم شد.
۲)اختلال فکری که اصلا هر لحظه بهتون نشونش دادم
۳)کناره گیری اجتماعی هم در واقع همون گوشه گیری که از تغییر های اولیه تهیونگ بود.
۴)کاهش ابزار عواطف و یا ابزار نادرست عواطف هم مثل رفتار سردش و یا گریه ها و عصبانیت های بی موقع.
۵) بی تفاوتی هم در رفتار تهیونگ اکثر مواقع مشخص بود.
۶)بی ربط گویی: حال ندارم دقیق بگم ولی به طور خودمونی باید بگم همون چرت و پرت هایی که از دهنش در میومد و شما منو پاره میکردید سرش

۷)و برای بار چندم تهیونگ در واقعیت اصلا نمی دونست داره چیکار میکنه که در چند پارت قبل هم وقتی خود تهیونگ راجع به بیماریش میگفت کاملا به این نکته اشاره کرد...یادتون نمیاد برید دوباره بخونید.

و همچنین باید بگم که افراد مبتلا به اسکیزوفرنی اصولا اختلالات دیگه ای هم دارن مثل افسردگی، وسواس فکری و ...

و یه نکته ترسناک دیگه که بیماران اسکیزوفرنی ممکنه هرگز به طور کامل درمان نشن.

خواستم یکبار دیگه بیماری این پسر رو با توجه به شواهدات ثابت و خیالتون رو از بابت نوع بیماریش راحت کنم.

[ 𝑰'𝒎 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒊𝒏...𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓! ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ