Wracam?

127 13 9
                                    

Tak, ten tytuł miał Was zachęcić do otworzenia tego rozdziału.
A odpowiedź brzmi...

I tak i nie.

Otóż... Wiecie, bo nie raz pisałam, że kocham tę historię i zostanę z nią na zawsze. Dokończę ją choćby miało to być ostatnie co w życiu zrobię! Tylko jeszcze nie teraz :P
Blokada, brak weny, chyba choć część z Was wie jak to jest. Ale wrócę! Na pewno!
O! Już wiem! Umówmy się tak! We wtorek (06.09.22) mam obronę magisterki. Trzymajcie za mnie kciuki, a jak zdam na 5 to napiszę rozdział, zgoda?

A z innej beczki to tak na prawdę ja nigdy z wattpada nie odeszłam, tylko w sumie zmieniłam konto. Udzielam się ostatnio w Redakcji Okamikya OkamiKya i tam piszę recenzje. Jeśli jesteście ciekawi jak mi idzie to zapraszam do książki "Wilkorożec Alfa", jest tam kilka moich prac (w tym recenzja Kamigami no Asobi).

A powodem napisania tej notki jest fakt, że dziś na koncie redakcji pojawił się pierwszy rozdział mojego najnowszego tworu: fanfiction z anime Fairy Tail pisany na podstawie sesji RPG, w które gram z przyjaciółmi i podczas których pełnię zaszczytną rolę Mistrzyni Gry.
Tytuł opowiadania brzmi "Elektorzy".
Jeśli lubicie FT lub chcecie zobaczyć co tworzę zamiast pisać Pośród Bóstw to zapraszam do lektury.

A tymczasem wracam do nauki i do poczytania!

Pośród BóstwOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz