No cóż... Chyba należą Wam się wyjaśnienia odnośnie tego czemu mnie tak długo nie było, a obiecywałam, że będę tyle pisać... Nie wyszło mi i bardzo za to przepraszam.
Wakacje były dość pracowite, a teraz też na brak obowiązków związanych ze studiami i zespołem nie narzekam, tak więc zwyczajnie brakuje mi czasu na pisanie. Weszłam też głębiej w RPG i chciałam trochę nadrobić najnowsze anime (wiecie, że dopiero teraz obejrzałam Ao no Exorcist? Tyle mnie ominęło przez te ostatnie kilka lat... ). Tak, dla mnie najnowsze oznacza od 2015 do teraz. Jestem w tyle.
Ale nie bójcie się, może mam chwilowy kryzys, ale opowiadań nigdy nie porzucę, kolejny rozdział jest w trakcie pisania.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i będziecie cierpliwi :)
A tymczasem w ramach zadośćuczynienia wrzucę Wam kilka kolaży, które zrobiłam ostatnio. Odnoszą się one bardziej do drugiej części, no ale czym byłby świat bez mini spoilerów, tak? Chciałabym kiedyś nauczyć się grafiki na tyle by sama robić sobie okładki ^.^"
To w ramach tego co ostatnio poruszałam w okładkowie. "Wśród Ludzi" skupi się na problemach jakie Yui i Kin miały w prawdziwym świecie. Bogowie oczywiście swoje problemy też mieć będą, no bo jakże by inaczej, ale tutaj poznamy bliżej nasze dziewczyny ;)
Tego pozwolę sobie nie komentować. Sami wyciągnijcie wnioski i najlepiej podzielcie się nimi w komentarzach ;)
Tak, to Sayakę Miki z Madoki obsadziłam w roli Anny - starszej siostry Kin. Co sądzicie o moim wyborze?
Ale żeby nie było tak smutno to na zakończenie chciałabym się czymś pochwalić. Otóż na urodziny dostałam od WeraHatake piękny prezent, który możecie zobaczyć poniżej. Wielokrotnie Ci już za to dziękowałam, ale po raz kolejny Dziękuję :*
Nie jest to żadna oficjalna scena, ale może kiedyś dorobię do niej historię. W każdym razie mam nadzieję, że podoba Wam się równie mocno co mnie ^.^
A w ogóle to ostatnio goszczę na wielu portalach społecznościowych. Możecie mnie szukać na Instagramie (kin_shiroi), pintereście (Kin Shiroi), discordzie (KinShiroi #0072) oraz Tumblr (kinzokushiroi). Także jeśli też tam gdzieś jesteście to można mnie szukać, pisać, motywować do pracy, czy co tam chcecie ;)
I... tak jak mówiłam rozdział się pisze, mam nadzieję, że będzie w okolicy Mikołaja, a tymczasem trzymajcie się zdrowo i do poczytania!
CZYTASZ
Pośród Bóstw
FanficYui Kusanagi i Kinzoku Shiroi dostają misję od samego Zeusa - zbliżyć bogów do ludzi. Miła, empatyczna kapłanka walcząca na miecze oraz złośliwa, dociekliwa kujonka kochająca muzykę - muszą połączyć siły by uratować swoich nowych przyjaciół. Bogow...