Hejo!
Zgodnie z obietnicą wstawiam mój wstępny zarys pomysłu na koncept zaczątku wyobrażenia okładki dla kontynuacji Pośród Bóstw, czy historii która otrzyma tytuł Wśród Ludzi. Miałam wstawić ją jako edit poprzedniego rozdziału, ale jednak machnęłam kolejny bo kto autorce zabroni XD Przy ostatecznych porządkach i tak to wszystko pousuwam :P
No ale może zacznijmy od okładki ;)
Na środku powinien być jeszcze tytuł, ale jakoś jeszcze nie znalazłam czcionki, która by mnie zadowalała :P
A teraz kilka smaczków odnośnie samej historii...
Akcja będzie się toczyła rok po powrocie Yui do normalnego świata. Dziewczyny kończą liceum i zaczynają pierwszy rok studiów.
Wrócą też bogowie. Bo co to za patron słońca, księżyca czy światła bez wyższego wykształcenia? XD
Nie myślcie jednak, że poznaliście już wszystkie sekrety chłopców. O nie, jeszcze nie raz zaskoczą Was swoimi tajemnicami, problemami i dylematami. Tym razem jednak to nie bogowie wyjdą na pierwszy plan, a Yui i Kin. Poznamy bliżej ich życie, znajomych, rodziny i zagłębimy się trochę w przeszłość.
Jak możecie zapewne wywnioskować z okładki, historia Yui będzie miała coś wspólnego z jej rodziną, a Kin... może chcecie posnuć sobie teorie jak pozostałe dziewczyny z Madoki mają się do jej wątku?
Lubię konkursy, więc powiedzmy, że macie czas do następnego rozdziału, żeby coś wymyślić, a osoba która trafi najbliżej będzie mogła mieć do mnie jedno życzenie (jeśli będzie ono dotyczyło kreacji dalszej części historii, to zastrzegam sobie prawo do odmowy w przypadku, gdyby kłóciło się z moją koncepcją, ale wtedy na pewno wymyślimy coś innego ;) )
Odpowiadać możecie w komentarzach lub prywatnie.
A oficjalny opis historii podam wraz z zakończeniem Pośród Bóstw.
To do poczytania! :)
CZYTASZ
Pośród Bóstw
Fiksi PenggemarYui Kusanagi i Kinzoku Shiroi dostają misję od samego Zeusa - zbliżyć bogów do ludzi. Miła, empatyczna kapłanka walcząca na miecze oraz złośliwa, dociekliwa kujonka kochająca muzykę - muszą połączyć siły by uratować swoich nowych przyjaciół. Bogow...