Nominacja

881 19 0
                                    

Jako, że zostałam nominowana przez moją najulubieńszą wariatkę ziomoleo  (pod groźbą, ale Ciiiiii!) nie pozostaje mi nic innego jak odpowiedzieć. Tak więc zaczynajmy!

1. Zniszczyłyśmy świat razem? Albo kilka?

Jeszcze się pytasz?! Dzwoń po Lokiego, ja załatwię jakiś magiczny oręż i lecimy!

2. Czy jesteś bardziej świrnięty niż mojej świętej pamięci ciotunia?

Przeczytaj resztę odpowiedzi i sama oceń ;)

3. Co jesz? Naleśniki? Dziczyznę? Meble? Kozy? Małe szczeniaczki z puchatymi uszkami?

Chwilowo? Piję kawę XD (pozdro dla wszystkich fanów Marco!) A tak ogólnie... uwielbiam naleśniki z serem mojej prawie-babci! *.* Są takie pyszne! Dziczyzny nigdy nie próbowałam ale sądzę, że nie byłaby taka zła... Meble są twarde i ogólnie bleee! Od kozy piłam tylko mleko i też nie specjalnie mi smakowało :P Ale skóra z kozła jest cieplusia (dziecko ze wsi XD). Szczeniaczki... *.* Wolę małe kotki co prawda (kociara ze mnie XD), ale pieski też kocham całym sercem i nie dam ich skrzywdzić! Będę bronić własną piersią!

4.  Co byś powiedziała, gdybym Ci powiedziała, że chcę żebyś była sensem mojego istnienia, protonem dla mojego elektronu, Angelem dla mojej Buffy, Martini dla mojego Bonda, nadzieniem dla mojego Oreo?

Nie wiem co ćpałaś ale jesteś świnia, że się nie podzieliłaś!

5. Dlaczego, do jasnej ciasnej, jesteś taka zajebista?!?

Ależ to nie moja wina ;) Ja się po prostu urodziłam cudowna *promienieje samozachwytem*

6. Czy to przez to, że wstajesz rano konkretną nogą? Prawą czy lewą?

Wstaję różnie (najchętniej wcale), więc to raczej nie ma nic do rzeczy.

7. Zabiłabyś mnie? Bo ostatnio wszyscy grożą, że to zrobią, ale Ty możesz trochę więcej powodów.

Kto Ci grozi?! Dawaj namiary, ja się zajmę resztą! Nie pozwolę przerwać Twojego zacnego opowiadania w połowie!

8. Jakiego koloru masz bieliznę? To ważne pytanie.

Przepraszam, ale na takie informacje monopol ma mój chłopak ;)

9. Nie boisz się, że czasem ja siedzę w Twojej wentylacji , gdy jesteś, no nie wiem... np w kiblu i się patrzę?

Nie specjalnie. Ja bym raczej obstawiała wentylację w kuchni. Wtedy można wyniuchać, kiedy piekę ciasta ;)

10. Jestem prawie pewna, że masz ołtarzyk Lokiego zrobiony z gumy do żucia i jego włosów schowany głęboko w szafie w sypialni. Masz?

Skąd wiesz?! O.O Ale nie z gumy (nie znoszę gum do żucia), tylko z czekolady! I mam tam nie tylko jego włosy! I nie tylko ołtarzyk! Moja szafa w ogóle została okrzyknięta "Narnią" i mam w niej wszystko! A nikt, kto wszedł tam bez mojej zgody z niej nie wyszedł... Strzeżcie się! *psychopatyczny śmiech*

11. Czy gdy jesteś zły to umiałbyś pogryźć ołów i pluć pociskami?

To i wiele, wiele, WIELE innych rzeczy ;) Ale spokojnie, jestem bardzo spokojną osobą... na ogół... ^.^

12. Jak przebrałbyś się na bal przebierańców/karnawał?

Albo za wiedźmę, albo za czarnego kota (chociaż w obu przypadkach to raczej oddanie mojej prawdziwej natury, niż przebranie) . Miałabym spory dylemat.

13. Masz znajomych w realu  czy jesteś #NoLife jak ja? Nie, potwór spod łóżka się nie liczy.

No raczej mam. Mam mojego kochanego chłopaka (:*), moją siostrzyczkę (:*), Judasza, Sosnę, Doris i kilku innych znajomych. Inna sprawa, że większość z nich to trochę #NoLife, jak ja i pewnie dlatego tak dobrze, się dogadujemy ;) (a najlepiej się obgaduje chłopaków, którzy nie istnieją!)

14. Wdepnęłaś kiedyś w czyjąś skarpetkę?

We własną kilka razy mi się zdarzyło XD A w cudzą... jest opcja, że miało to miejsce na jakimś obozie, ale osobiście nie pamiętam :P

15. Rozwiązałabyś Jolkę? W sensie krzyżówkę?

Zależy z kim ;)

16. Czy gdybym robiła Ci naleśniki z Nutellą, to współpracowałabyś ze mną sabotując panią od geografii?

Jaki mamy plan działania? Mogę załatwić chloroform. Za naleśniki z Nutellą sabotowałabym wszystko! *.* A geografii nie znoszę, więc ją sabotowałabym nawet za darmo. Ale skoro już obiecałaś naleśniki...

17. Uważasz, że wszyscy próbują poderżnąć Ci gardło gdy śpisz? Nie, nie próbują! Serio mówię! Plan jest jeszcze w fazie testów!

Nie. Jak już mówiłam w szafie mam wszystko, więc... Po prostu nie radzę ^.^

18.  Chciałbyś strzały, które wstrzykują viagrę do krwiobiegu?

Pff.. A po co mi kolejne? Mam już takie... I nie tylko z viagrą ;) W szafie rzecz jasna (w końcu biochem jestem). Nigdy nie wiadomo kiedy trzeba będzie kogoś... wyeliminować (a viagra z niektórymi lekami powoduje bardzo "ciekawe" efekty...)

19. Najpierw zakładasz prawą czy lewą skarpetkę?

Nie wiem, ale obiecuję teraz zwrócić uwagę i następnym razem odpowiedzieć ;)

20. Jeśli lewą, to wiesz, że kosmici nie lubią kapeluszy?

A ja lubię... I chyba w takim razie nie będę tego zmieniać :)

21. Mój potwór spod łóżka Cię nie lubi. Wredny typ. Wie nawet gdzie mieszkasz. Boisz się?

Mnie ogólnie nie lubią potwory spod łóżek. Nie wiem czemu. Ale nie boję się. Mam potwory w szafie, obronią mnie :) A akurat ostatnio nikt się do niej nie zakradał, wiec są trochę znudzone i chętnie się pobawią ;)

I koniec! Więcej się nie dało?! Tak czy inaczej, nie nominuję nikogo (nie skażę Was na taką mękę, może innym razem).

Do poczytania! :)

Pośród BóstwOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz