Zostałam nominowana przez Jaga_2003 i muszę napisać 15 faktów o sobie... No to zaczynajmy ;)
1. Jestem Otaku (jakby ktoś jeszcze nie zauważył XD).
2. Od 7 lat uczę się japońskiego. Mam już zdany poziom N5, a pod koniec roku będę zdawała N4.
3. Uwielbiam koty. Chwilowo żadnego nie mam, ale zmienię to, gdy tylko będę miała taką możliwość :D
4. Lubię tańczyć. Przerobiłam wszystkie tańce od baletu, po hip-hop. Jak dobrze pójdzie to w wakacje zapiszę się na jakiś Modern Dance ;)
5. Moim ulubionym anime jest "Slayers Magiczni Wojownicy". Ulubioną mangą natomiast "Pandora Hearts".
6. A ulubionym zestawieniem (manga+anime) jest oczywiście "Kuroshitsuji" ;) Ulubiona seria - Book of Murder.
7. Ubieram się prawie zawsze na czarno.
8. Studiuję Kryminalistykę, ale chciałabym się przenieść na Analitykę Medyczną (chociaż odkąd dowiedziałam się o instytucji Kryminologów Mrocznych Żniwiarzy (patrz Kuroshitsuji tom 24) to się waham XD)
9. Uczę się rysować mangę :)
10. Nie lubię jeździć. Ani rowerem, ani na rolkach, ani na desce, ani nawet autem (choć mam prawo jazdy). Toleruję tylko autobus bo muszę XD Najbardziej jednak lubię chodzić piechotą.
11. Mam niebieskie pasemka. Ale czerwona farba już jest kupiona, więc już nie długo ;)
12. Uwielbiam czytać. Głównie fantastykę (Olga Gromyko, Sara J. Maas, K.B. Miszczuk, J.R.R. Tolkien), ale lubię też Joannę Chmielewską ;)
13. Ostatnio wciągnął mnie MARVEL.
14. Bardzo lubię mitologię nordycką. A zwłaszcza Lokiego ;)
15. Poza wattpadem pisałam wcześniej książę z przyjaciółką o przygodach naszej paczki w magicznym świecie (takim trochę tolkienowskim). Dorobiła się 8 części. Moja postać była tam półelfką zielarką ^.^
No to koniec.
Tak więc nominuję:
Macie to samo. Bawcie się dobrze :)
CZYTASZ
Pośród Bóstw
FanfictionYui Kusanagi i Kinzoku Shiroi dostają misję od samego Zeusa - zbliżyć bogów do ludzi. Miła, empatyczna kapłanka walcząca na miecze oraz złośliwa, dociekliwa kujonka kochająca muzykę - muszą połączyć siły by uratować swoich nowych przyjaciół. Bogow...