Życzę Wam wszystkiego najlepszego, cieplusiego, słodziaśnego i miłosnego z okazji Walentynek <3
Niestety w tym roku nie będzie rozdziału za co bardzo Was przepraszam, ale uczelnia i sesje RPG wyssały ze mnie całe pokłady życia i chęci tworzenia. Wkrótce jednak postaram się coś napisać.
A tymczasem chciałam się z Wami podzielić kilkoma informacjami:
Po pierwsze i najważniejsze - wszystkich spragnionych miłosnych perypetii naszych ulubionych bogów zapraszam na nowy projekt karolinaczyzewska9 "Kamigami no Asobi - Ig story". Mam nadzieję, że zajrzycie i wyrazicie swoje zdanie, bo mnie historia strasznie się spodobała ;)
Po drugie - jakiś czas temu podjęłam współpracę z grupą autorek. Będziemy pisać One Shoty z różnych anime (Diabolik Lovers, Kuroshitsuji i inne). Na razie pomysł jest w fazie organizacyjnej, ale gdy tylko książka się pojawi oczywiście dam Wam znać ;)
Po trzecie - Wyczekujcie wakacji ;) Wówczas bowiem pojawią się pozostałe opowiadania ze świata Kamigami. Mam nadzieję z okazji obrony drugiego licencjatu opublikować pierwsze rozdziały "Wśród Ludzi" oraz "(Nie)Boskie Liceum", a ponadto zupełnie nowy projekt "KamigamiNoAsobi S.A." Poniżej zamieszczam opis, dajcie znać czy Wam się podoba.
KamigamiNoAsobi S.A. to rodzinna firma. Wielomilionowa, międzynarodowa, interdyscyplinarna firma, bijąca rekordy na giełdzie. Zeus zdobył wszytsko... prócz spokoju.
Zarząd jest skłócony i nie umie zgodzić się nawet w sprawie koloru papieru toaletowego.
Główny dyrektor, zmęczony wiecznymi konfliktami, postanawia w końcu zatrudnić profesjonalnego Coucha - Yui Kusanagi, aby nauczyła jego podwładnych współpracy.
Ale czy jedna, drobna dziewczyna poradzi sobie z zatargami ciągnącymi się od lat?To tyle. Trzymajcie się ciepło <3 Do poczytania!
CZYTASZ
Pośród Bóstw
FanfictionYui Kusanagi i Kinzoku Shiroi dostają misję od samego Zeusa - zbliżyć bogów do ludzi. Miła, empatyczna kapłanka walcząca na miecze oraz złośliwa, dociekliwa kujonka kochająca muzykę - muszą połączyć siły by uratować swoich nowych przyjaciół. Bogow...