Info

639 23 62
                                    

Moje drogie czytelniki! Autorka potrzebuje rady!

Wiem, że nie lubicie Inf, ale muszę się z Wami podzielić pewną rozkminą.

Otóż ostatnio tak sobie myślę: skończę kiedyś "Pośród Bóstw", napiszę jego kontynuację, która nie będzie jakoś specjalnie długa i... Co potem?! Mam moje One Shoty, ale to nie samo co opowiadanie z fabułą i tak dalej...

A więc tak sobie ostatnio siedzę i myślę i wymyśliłam dwie koncepcje, a Was proszę o przemyślenie która z nich by Wam się bardziej podobała, a także podsuwanie własnych pomysłów, jeśli takie macie.

#1

Akcja dzieje się w liceum w Japonii. Dzięki programowi wymiany z zagranicą do jednej szkoły trafiają wszyscy Nasi bogowie, którzy są normalnymi nastolatkami. Oczywiście pojawią się Yui, Kinzoku ale także odpowiednio dużo postaci dodatkowych. Będą to zwykłe historie "ze szkoły wzięte". Ogólny zarys fabularny już jest, ale muszę dopracować szczegóły.

#2

Wrzućmy wszystkich do Hogwartu! Hogwart jest zawsze dobry! Dobra, wiem, brzmi banalnie, ale trafiłam na obrazki, gdzie Nasi bogowie trafiają do tego uniwersum i tak sobie pomyślałam, że to mogłoby być ciekawe... Tu muszę przemyśleć, jak by to miało wyglądać, żeby historia miała ręce i nogi, ale myślę, że to mogłoby wypalić.

Co myślicie? Jakieś inne propozycje? Czekam na opinie ;)

Pośród BóstwOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz