Krásný čtvrteční večer. Ačkoli jak tak koukám na hodiny, měla bych vám zřejmě popřát dobrou noc =D
Omlouvám se, že tuto předmluvu zveřejňuji takhle pozdě, ale já to už zkrátka nemohla vydržet. Nemohla jsem se dočkat, až se s vámi podělím o nový příběh, který chystám *oslavné fanfáry* Polovinu mám již napsanou, z čehož mám také neskutečnou radost! Bude to veeeelký román. Vážně velký. A já musím (naprosto neskromně) říct, že jsem na něj už teď nesmírně pyšná ♥ A doufám (modlím se v to), že si k němu vypěstujete vztah. Že si jej časem zamilujete.
V první řadě musím upozornit na to, že se netýká One Direction. Není tam Louis ani nikdo další z kluků. Chtěla jsem změnu. A jelikož miluju seriál Bridgertonovi, miluju linku Colin/Penelope a žeru Luka Newtona, představitele právě Colina, má volba, co se hlavního hrdiny týče, byla jasná. Navíc mi do příběhu, který má hlava stvořila, zkrátka až děsivě přesně pasuje!
Druhá věc, kterou bych měla uvést na pravou míru, je jméno hlavní hrdinky. Moje rozhodnutí se může zdát poněkud sebestředným, omlouvám se za to, ale já mladé ženě v příběhu nechala jméno PETRA. Automaticky jsem jí na řádcích začala takto říkat a pak jsem už neměla kapacitu vše přepracovávat. Moc prosím za prominutí a přimhouření oček. Snad pro vás právě toto jméno nebude při čtení příliš rušivé. To bych nerada =(
Za další vám slibuji, že všechny rozepsané povídky, které na profilu najdete, postupně dokončím ♥
A teď k tomu nejdůležitějšímu...
Tramtadadá!
*bubny*
Představuji vám úvodní fotku k celému příběhu, který jsem nazvala M.I.N.E... *ječí jako malá holka*
Jáj, já z něj mám takovou radost! A moc bych si přála, abyste ji měli taky. Abyste se k povídce rádi a pravidelně vraceli. Abyste v ní našli povzbuzení, ujištění, abyste našli lásku. Třeba i tam, kde byste ji nejméně čekali. Protože láska je nejvíc. A má tolik podob, že bychom je nikdy nespočítali...
Věnuji ji vám. Vám všem, kteří jste měli někdy pocit, že pro tento svět nejste dost dobří. Kteří jste si prošli šikanou. Je pro vás, bojovníky s vlastními myšlenkami. Pro vás s křehčí psychikou. Pro tebe, co nevěříš v lásku ani sebe sama.
Všichni jste/jsme nedokonale perfektní! A máte/máme na tomto světě místo. Pamatujte na to vždy, když se podíváte do zrcadla. Pochvalte se. Usmějte se na sebe. A pak se usmívejte na lidi kolem sebe.
Mám vás ráda.
A děkuju za vaši neutuchající podporu! Znamená pro mě strašně moc. Je důvodem, proč svá díla stále zveřejňuji. Proč se sem pořád vracím. Proč mě Wattpad i nadále baví.
Užijte si tento příběh. Možná vás něčemu naučí.
Vaše Petí ♥
ČTEŠ
M.i.n.e // Luke Newton FF
FanfictionDohodnutá svatba. Smlouva. City, které mají do lásky daleko. // On jí pohrdá. Ona ho miluje. A mají spolu stanout před oltářem. Kolik byste obětovali pro druhého? Kolik byste riskovali pro někoho, kdo vaše city nedokáže opětovat? • • • Anne nevinně...