(1) BÜYÜK YIKIM

2.3K 149 599
                                    


Selam çiçeklerim hoş geldiniz lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin sizden gelen her şeyi dikkate alacağım. Yorumlarınız benim için çok değerli. Cuma günleri görüşmek dileğiyle ayrılıyorum sizlerden Hoscakalın..

Gökhan Kırdar Üstüme Basıp Geçme🖤

S. N. A

Lütfen başlama tarihinizi şuraya bırakır mısınız? 🖤

İyi okumalar dilerim...

Yedi sene önce;

Herşey fazlasıyla güzel değil miydi ?
Peki neden içimdeki huzursuzluk bir türlü geçmek bilmiyordu, neden şuanda her an bir şey olacakmış gibi hissediyordum.

Mutluydum değil mi ?

Beni çok seven bir eşe sahibdim.
Avuçlarımı koca göbeğime değdiğinde ise, içimi sıcacık bir özlem kapladı. Doğumuma sayılı günler kalmıştı.
O benim mucizemdi, hayatımıza doğacak Güneş'imizdi.

Bebeğim...

Sevdiğim adamdan, bir can parçası taşıyordum. İçim içime sığmıyordu. Babasının prensesi annesinin Güneş'iydi.

"Sevgilim."

Karnıma dolanan eller ile başım sevdiğim adamın gözleriyle buluştu.
Yüzümdeki gülümseme ile,"Baran"diyerek gülümsedim.

Baran dudaklarını saçlarıma değdirdi. Ardından derin bir nefes almıştı.
"Gitmemiz gerekiyor artık karıcığım,"dedi.

Kokusunu daha ne kadar içime çekebilirdim henüz bilmiyordum, sanki bir şeyler tam tersine dönecekmiş gibi hissediyordum. Baran ile birkaç gün kafa dinlemek için Ağva'ya gelmiştik ama hiç beklemediğimiz bir şekilde geri dönüyorduk. Çünkü Baran'ın aylar önce hazırlandığı toplantısı tamda huzurlu anımızı bana göre mahvetmişti. Ama Baran için çok önemliydi. İçi içine sığmıyordu.
Ama nedense içimden bir ses anlamdıramadığım bir terslik olacağını söylüyordu.

Baran'ın ellerini tutunup ona doğru döndüm."Baran,"diyerek fısıldadım.
"İçimde bir his var bak, nasıl desem bilmiyorum. Sanki birşeyler ters gidecek yada ne bileyim gitmesek olmaz mı ? Bak içimdeki korkuyu sana anlatamam Baran biz-"

Sözlerime devam etmememde Baran'ın birden dudaklarıma kapanmasıyla yarıda kalmıştı.

Alnını alnıma yasladı. Derin bir nefes aldı. "Hadi ama en fazla ne olabilir ki ? Bu hamilelik bakıyorum da senin hormonlarını alt üst etti sevgilim. Kızımız anlaşılan annesiyle çok uğraşıyor." Ellerini karnıma koyarak okşamaya başladı.

"Ben yanındayken hiç bir şey olmayacağını bilmiyor heralde annen güzel kızım, söyle güzel annene kafasındaki kuruntulardan kurtulsun, yoksa baban birdaha annene şans öpücüğü vermeyecek"dediğinde ise kaşlarımı çatarak,"kızımı alet etme Baran,"dediğimde ise gülümsedi.

Baran ellerini yanaklarıma koyduğunda ise bedenimin titremesine engel olamamıştım. "Gitmemiz gerek Sedef aksi taktirde yarın işsiz bir kocaya sahip olabilirsin,"dediğinde ise gülümsedim. Kahkahama engel olamadım. Baran ile arabamıza adımlayarak,"çok güzel fikir aslında bende ne zamandır yanımda çalışacak eleman arıyordum. Hem fenamı sayılır,özlemek imkansız yanındada bol bol sınırsız sevgi daha ne istiyorsun sen,"dediğimde ise elini yüzüme gelen saçlarıma değdirdi.
Diğer elini ise arabanın kapısını açmıştı.

Dudakları alnımda buluştu."Seni her an özlemek varken, yanındayken özlemem imkansız güzelim." Yüzümdeki gülümseme ile arabaya bindim. Baran arabayı tam çalıştıracakken eline dokundum ve bana bakmasını sağladım.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin