Herkese selam ve bu arada günaydın... Bir süredir yoğun ve zorlayıcı bir dönemden geçiyorum.. Ailesel sağlıksal sorunlarım var ve aktif olamadım lütfen kusura bakmayın taslakta bölümüm var evet ama atmaya bile müsait olamadım durumlarım düzelince yine sık sık atacağım elimden geldiğince yanımda olduğunuz için teşekkür ederim bundan önceki bölüm yüz okumayı geçmiş ve cok sevindim, bir nebze de olsa bana çok iyi geldi çok teşekkür ederim o güzel yorumlarınızı eksik etmeyin sizleri seviyorum ve kendine iyi bakın Hoscakalın...
Bir sonraki bölümü elimden geldiğince hızlı atacağım oy ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar...🖤
Gözlerimi aralamak için zorlandım. Fakat bir türlü açamıyordum. Yatakta zıplayan şey ise Güneş'imdi. Kahkahası sabahımın en güzel melodisiydi.
"Anne uyan hadi. Uyanmalısın bu gün gelin olacağız. Haydi anne uyan artık." Yatak titriyordu resmen. Dün gece çok geç uyumuştum.
Yanımdaki boşlukla gözlerim aralandı ve yastığın üzerindeki nilüfer çiçeği ile gülümsedim yataktan doğrulup elime aldım ve notta söyle yazıyordu.
Günün aydın olsun günümü aydınlatan kadın! Bu gün bana tekrar hiç ayrılmamak üzere gelin oluyorsun adet yerini bulsun, seni anlı şanlı evimizden alacağım beni bekle Ateş Soykan yani kocan!
Notu kalbime bastırdım. İçim içime sığmıyordu. Kalbim sızlandı çok heyecanlıydım. Bu gün onun gelini olacaktım. Resmi nikahta da kocam olacaktı. Kalbim duracaktı resmen, heyecandan ölecektim.
Çiçek yastığa atlayıp yanıma yattı.
"Anne neden bu kadar çok gülüyorsun. Not yüzünden mi?"Başımı salladım "Yoksa okudun mu?"
Başını hızla salladı."Yani sayılır aslında okumaya başladım hem okumam lazım değil mi?" Başımı salladım
Deli kızım benim. Boncuk gözlerini öptüm. Kokusunu içime çektim. Elini karnıma koydu ve okşadı.
"En çok beni seviyorsun değil mi?" Başımı iki yana salladım.
"Sağım sen solum ise kardeşin ikinizin arasında ayrım yapamam, ikinizi de çok ama çok seviyorum biriciğim." Dediğimde sıkıca sarıldı bana."Anne bir gün beni de seven birisi olacak dimi." Başımı salladım.
"Evet olacak. Hemde çok yakışıklı bir prens çıkacak karşına" diye fısıldadım. Küçük dudaklarını büzüp "keşke Batı beni sevse." kaşlarım havalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Novela Juvenil"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...