Merhaba uzun zamandır FİNAL bölümü bekliyordunuz içim kıpır kıpır bir yandan da hüzün dolu nasıl başladık nasıl bitirdik, çok fazla bir şey demeyeceğim oy ve yorumlarınızı bekliyorum umarım beğenirsiniz finali..Dilerim ki bu kitapta beni yalnız bırakmadığınız gibi Son nefes yani Savaş ve Nefesin kitabında da yalnız bırakmazsınız umarım.. Ve aynı zaman da nasıl yapacağım bilmiyorum zorlayıcı da olacak ama iki kitap yürütme kararı aldım ve
Batı ve Asil'in kitabı yayında desteklerinizi bekliyorum seviliyorsunuz aşk ile kalın.
Bölüm şarkımız :Sezen Aksu çocuklar gibi...
Yanıyoruz evet, oysa Ateş'in onun olduğunu sanardım. Oysa Ateş'in ta kendisi benmişim yakıp yıkacak kadar küle çevirecek kadar
🔥"
3 sene sonra
Atlas"Gürültü yapmayın. " Diyerek bağırdı.
Edibe halam, "Kız kızım kime diyorum neden bu kadar inatçı keçisin, anası kılıklı kime diyorum, Çiçek diyorum." Gözlerimi araladığımda ise esnedim.
Yine neler oluyordu? Bu sefer yine neyin kavgası ediliyordu.
Çiçek ayağını yere vurdu. "Ne var büyük hala ne? Görmüyor musun saçımı mahvetti pislik."
Atlas omuz silkti. "Saçımın ucundan keser misin demiştin?" Diyerek omuz silkti.
Yattığım koltuktan doğrulurken, esnedim ve masanın üzerindeki kağıtlara bakıp ofladım.
"Kahretsin saat, Of geç kaldım saat kaç?" diye soludum.
Halam "Günaydın kızım kahvaltı hazır hiç hayır deme aç açına olmaz. Bir şeyler atıştır Sedef." Başımı şiddetle iki yana salladım.
"Geç kaldım hala geç. Of Allah Kahretsin, uçağı inmiştir çoktan yetişemedim," Derken Çiçek "Anne şuan dayıma geç kalman mı önemli cidden! Saçımı görmüyor musun? Uyuz oğlun ne hale getirdi."
Kıkırdadım.
"Çiçek abartıyorsun kızım." Derken kesilen saçı gözüme sokmak istercesine yüzüme salladı. Sarı saçlarını öfke ile omzundan geriye savurdu.
" Atlas saçımı kesti! "
" Anne saçını kesmemi o istedi. "diye bağırdı.
Elimi şakaklarıma bastırdım.
" Sakin olur musunuz lütfen, saç mı mesele? Alın size saç. "
Masadaki makası aldım ve Atlas'ın önüne eğildim ve küçük bir tutam saçını kestim." Anne ne yaptın saçıma. "Diye şok olmuşcasına bakarken bana," Kardeşine yaptığını! "Diye fısıldadım.
Çiçek sinirle" o benim kardeşim değil. "Diye bağırdı, ve Atlas başını salladı." Sen küçük timsah, benim kardeşim olamazsın. "Diye bağırdı, sinirle" İkiniz de kesin sesinizi, doğru kuaföre, Erdal sizi kuaföre götürsün ve saçlarınızı düzeltsinler. "Diyerek saçları ellerinden aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...