(21)SENİ BIRAKMAM HIRÇIN SEVGİLİM

423 50 22
                                    

Merhaba ben geldim...

Günleriniz güzel olması dileği ile sevgiyle kalın bölümleri elimden geldiğince atıyorum...

Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın iyi hafta sonları dilerim sevgiyle kalın.

S. N. A

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin Hoscakalın...

Mavi Gri ;Bu kız benim Kaderim 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mavi Gri ;Bu kız benim
Kaderim 🎶

🔥

"Daha ne kadar kapıya bakacaksın. Çalmayacak mısın?" Elimi sıktı. Cesaret almak istercesine elini sıktım.
Gerim gerim geriliyordum. Halam dan çekiniyordum. Tepkisini merak ediyordum. Dün akşam gelmiştik, fakat bir türlü cesaret edemiyordum.
"Geri dönelim. Yok yapamayacağım."

Başını iki yana salladı. Beni kendine çekti. "Biz yanlış bir şey yapmadık." Başımı iki yana salladım. "Biliyorum fakat sen sarhoş geldin. Evinin camını patlattın bir de bu yetmezmiş gibi komşunun arkadaşının oğlunu dövdün. Ah tabi buda yetmezmiş gibi beni zorla kaçırdın."

Ateş güldü, "Sedef seni kaçırdığım için ve o adamı dövdüğüm için pişman değilim. Ama diğer şeyler için üzgün olduğumu belirte bilirim halana." Başımı sallarken, "hamile olduğumu biliyor, ve gerim gerim geriliyorum. Yok yapamayacağım. Bana emrivaki yaptı. Başkası ile evlenmem konusunda fakat seni bilmiyordu bilseydi, yapmazdı. Utanıyorum."

Kapının açılması ile Ceren ile karşılaştık, "Of yeter daha ne kadar bıd bıd konuşacaksınız girin içeri. Annem hamur açıyor. Babam gördü sizi bekliyor," sıkıntı ile nefes aldım. Ceren'e sarılırken, "keyfi nasıl iyi mi?"

"Eh idare eder, Oo bakıyorum çiçeği çikolatayı ihmal etmemişsin. Gözüme girdin enişte."

"Sağol baldız."

İçeriye adım atmamız ile halam elinde oklava ile, "deminden bu yana sana sesleniyorum neredesin Ceren."

"Şey biz geldik." Elimi kaldırdığımda farkında olmadan hemen Ateş'in elini bıraktım. Ateş başını çevirip bana bakması ile elimi tekrar kavradı. "Sizinle konuşmak istiyorum. Edibe hanım." Başını salladı halam.

"İçeriye geçin geliyorum."

Adımlarımız salona değdi, üzerimdeki elbiseyi düzelterek koltuğa oturacağım sıra eniştemin gelmesi ile kısa bir sarılışın ardından oturduk, "nasılsınız çocuklar"

"İyiyiz efendim siz."
Ateş elindeki çiçek ve çikolatayı hâlâ bırakmadığını fark etmiş olacakki sehpaya koydu.

Eniştem gülümsedi. Halamın gelmesi ile gözlerimi kaçırdım. "Hala özür dilerim."

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin