Arkadaşlar merhaba yeni bir hikayem daha var okur ve destek olursanız çok ama çok mutlu olurum savaş ve nefesin hikayesidir... 🖤
Yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Saka Kuşu
Şimdi Siyah külü okuyabilirsiniz yorumları bekliyorum ona göre 😘
Bide geçen son paylaştığım bölüm yüzü geçmiş okunma cok sevindim oy verin bee kızcam yoksa size.. :)Sezen aksu :Zalim🎶
🔥🔥🔥
Yüzüme konan öpücükler ile gözlerimi araladım. Ateş kısık gözler ile bana bakarken kısıkça konuştum.
"Geldik mi?""Geldik Güzelim. Evimizdesin." Dediğinde ise bakışlarım odamıza değdi.
Yolun yorgunluğundan uyuya kaldım demekki, "Beni sen mi taşıdın?" Sözlerimle kaşları çatıldı anında.
"Seni benden başka kim taşıya bilir ki?" Diye kızdı.
Güldüm.
"Kimse" diyerek kollarımı boynuna doladım.
Başını salladı.
"Ha şöyle, anladığına sevindim." Dediğinde dudağımı ısırdım."Ben zaten anlıyorum." diye kızdım ve onu ittirdim.
"Ne yani? Bunun için bana kızacak mısın?" Diye sordu.
Başımı tersçe salladım.
"Kızacağım. Hem suçlusun hemde güçlü." Alayla güldü.
"Güzelim ben zaten güçlüyüm de, Sen bana yine kızmaya yer arıyorsun."
Omuz silkip yatakta oturdum. Saat kaçtı acaba? Herneyse.
"Hiç de bile, aramıyorum, yok öyle birşey asıl sen benim nazımı çekemiyorsun. Oğlum doğsun seni şikayet edeceğim. Diyeceğimki baban hiç nazımı çekemiyor." Bileğimden tutup beni kendine çekmesi ile kucağına oturmamı sağladı.
Saçlarım yüzüme savruldu nefesi yüzümü yalayıp geçerken kokusunu içime çektim.
Kokusu benim herşeyimdi.
Yüzüme gelen saçları kibar bir şekilde çekti ve dudaklarına götürüp koklayarak öptü. "Bu koku, bu saç benim herşeyim."
Saçımı elinden çektim ve cıkladım.
"Tabi, tabi! Beni tava getirmek için güzel sözler söylüyorsun. Kızmayayım diye böyle yapıyorsun!" Dediğimde sevdiğim gülüşlerden birisini bana sundu ve en sevdiğim gamzesi ortaya çıktı.Derin bir iç çekerken gamzesine baka kaldım. Yüzüme yaklaştı ve kulağıma eğildi ılık nefesi ürpermeme sebeb olurken" tava geliyor musun peki? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Dla nastolatków"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...