(14) BENSİZ YAŞAMAYI ÖĞRENMELİSİN

606 66 48
                                    

Selamm ben geldimmm..
Nasılsınız iyisinizdir inşallah.. Lütfen sizden tek ricam emeğe saygı, okuyorsunuz görüyorum okuma da çok en azından oy ve yorumunuzu eksik etmeyin beni motive ediyor daha da fazla yazmaya teşvik ediyor sizleri çok seviyorum kendinize çok iyi bakın bu arada İnstagramdan kitaplarım adına kesit ve videolar paylaşıyorum, bir göz atmanızı öneririm lady.kaethe kullanıcı İsmim hadi gittim..

İyi okumalar canlar...

Şarkı Evdeki Saat ;Sustum 😉

Şarkı Evdeki Saat ;Sustum 😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş Soykan

Yazardan;

Sedef aynanın karşında kendine bakarken, gözlerinin altının kıpkırmızı olduğunu görünce derin bir nefes almaya çalıştı fakat. Aldığı nefes bedenine nefes gibi değilde iğne gibi batıyordu.

Dün gece çok ağlamıştı. Ateş'in hayatında başka birisinin olduğu düşüncesi onu mahvediyordu. Aynaya daha fazla bakmak istemedi. Derin bir nefes almaya çalıştı. Hava bir sıcak bir soğumaya başlamıştı. Eylül ayının ortasındaydı. Günlerin ne çabuk geçtiğini sanarken bir okadar da ruhu senin için bir o kadarda, zor geçti diyordu.

Yatağının üzerindeki kıyafetine baktı. Rengi beyaz ve uzundu ensesinden kuşağı vardı beline kadar açıkta bırakan modeldeydi göğüs bölgesi ve şeklinde iniyordu elbiseyi bedenine geçirdi. Ensesindeki ipleri kurdele yaparak sıkıca düğüm yapmıştı. Masadaki siyah fuları alarak. Beline kadar uzun açık kahverengi saçlarını sıkıca tepeden toplayarak at kuyruğu yapmıştı. Boynu ve sırt bölgesini açıkta bırakmıştı. Ayağına beyaz diz kapağına kadar bağcıklı olan babet ayakkabıları dizlerine gelecek şekilde çapraz bir şekilde doladı ve bağladı. Sonrada yatağın üzerinde her daim taktığı siyah küçük saati koluna takması ile örgü çantasını omzuna takarak telefonunu eline alıp kaldığı odadan çıktı. Derin bir nefes alarak güneşe baktı. Bu gün biraz deniz havası almak istiyordu. Midesi kötüydü. Temiz havanın iyi geleceğini düşündü iş saatine kadar oyalanmak istedi.

Hava çok güzel gözüküyordu. En sevdiği aylardan biriydi Sedef için Eylül ayı ona her zaman eskiden iyi geldiğini düşünürdü.

Adımlarını kumsaldaki denize doğru yönlendirdi. Gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. Yere oturması ile eline aldığı sıcak kumlar ile gülümsedi. Başını geriye doğru attı. Gözlerini kamaştıran güneşe bakarken kızını düşündü.

Derin bir nefes almayı diledi. Aynı havanın gök yüzünde olmasalarda daima kalbinde kalacaktı kızı. Hiç kapanmayacak bir yaraya bağlamıştı.
Omzuna dokunan el ile bakışları Adam'ı buldu.

"Sam bunu sana getirmemi istedi." Elindeki limonatayı alarak yudumladı. "Sam nerde o neden getirmedi?"

"Yeşil gözlü kız gelince malum seni sattı. Diana'da gelir şimdi."

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin