(23) BALAYI (+18)

483 45 5
                                    

Ayy ben geldim yeni bölüm karşınıza da iyi okumalar dilerim yansın buralar 🔥🔥🔥
Bir sonra ki bölümde görüşürüz oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...


Model ;Mey🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Model ;Mey🎶


🔥

Evliliğimizin sabahının geç saatlerinde muhtemelen saat ikiye gelirken Ateş ile balayına çıkmıştık. Özel uçağı ile fransaya gideceğimizi söyledi. Çok sevinçliydim. Orda kalmama rağmen parise gidememiştim. Ateş ile gitmek için oldukça heyecanlıydım. "Birazdan inişe geçeceğiz." Diyerek belime kemeri bağlayarak dudaklarıma ıslak öpücük kondurdu. Elini sıktım. Onunla çok mutlu giden bir evliliğin içerisindeydim.

Ateş kolundaki saate bakarak kolunu omzuma attı. Başımı göğsüne yasladım. Gözlerimi kapatarak üzerindeki tişörtü kavrayıp sıkarken, elimi kavradı. "Korkma ama yanındayım."

Sıkılgan bir nefes verdim. Uçak inişe geçiyordu"Demesi kolay. "Başımı göğsüne bastırdım. Seslice güldü. Başıma öpücükler kondururken kollarını sıkıca sardı bedenime.

Uçaktan indiğimizde ayaklarımın havaalanı pistine indiğinde şükür ettim. Gök yüzüne bakarak derin bir nefes aldım. Belime sarılan eller ile bakışlarım Ateş'e değdi.

"Önce otele geçelim. Dinlenelim, istersen kahvaltı yaparız." Başımı salladım. Elimi kavrayıp beni siyah arabaya bindirdi. Yanıma oturması ile araba hareket haline geçti. Ateş şoföre, ingilizce konuşarak bir şeyler dedi. Midemin bulanması ile yüzüm buruşturup camı açmaya çalışırken Ateş benden önce çevik davranıp açması ile başımı temiz havaya çıkarıp nefes aldım. Gözlerimi kapatarak rüzgarın yüzümü okşamasına izin verirken, Ateş elini sırtıma koyarak okşadı. Çıplak sırtıma derin bir öpücük kondurdu. Saçlarıma dokunup okşarken, "İyi misin güzelim."

Başımı iki yana salladım. "Midem bulandı." Bana yaslanması ile elini dizime koydu.

Omzuma öpücük kondurması ile halsizlikle ona baktım. Bir süre sonra araba otel'in önünde durması ile gülümsedim.

Nihayet gelmiştik. Ateş kapımı açması ile gözlüğünü takarak bana bakarken ne kadar karizmatik gözüktüğünün farkında bile değildi. Otele baktığımda büyük ve güzel gözüktüğünü gördüm.

Whistler Hotel

Elimi sıkıca kavrayarak otelin içerisine girdik. Hava sıcak ve önemliydi, türkiye'nin aksine iklim değişiklti. Ateş resepsiyona yaklaşıp odamızın anahtarını alırken" kaçıncı kat. "Lütfen yüksekte olmasın bacaklarımı hareket ettirecek halim yoktu. Valizlerimiz çoktan yukarıya çıkarılırken, Ateş gülümsedi.

" Altıncı kat. "

Gözlerimi belerttim." Yuh ama ya, daha da yüksek olsaydı Ateş. "

Yüzüme gelen saçları yüzümden çekti." Kocaya yuhlanmaz karıcığım. Ayrıca son kattayız." Ne güzelde karıcım demişti.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin