Merhaba yine ben hep ben bölüm atmaya doymuyorum, yazdığım bölümleri elimden geldiğince çabucak atmaya çalışıyorum...
Sizleri çok seviyorum kendinize çok iyi bakın Hoscakalın...Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgi ile kalın S. N. A 🖤Pera ;Gökyüzüm
Yazardan;
Ateş Ceren'in onu arayıp Ceylan'ın kliniğine nasıl çağırdığını bilmiyordu. Boğulacak gibiydi, nefesi kesildiğini hissetti. Ceren'i odanın kapısında görmesi ile Ceren'in kollarını öfke ile kavradı. Gözleri kıpkırmızıydı, kan çanağı olmuştu. Günlerdir ne yaşıyorum böyle diye düşünmeden kendini alı koyamadı. Ceren "daha çıkmadı bilmiyorum Ateş." Emir Ateş'i Ceren'in yanından çekti. "sakinleş." Ateş sinirle patladı.
"Ne sakinleşmesinden bahsediyorsun. Biz neredeyiz. Biz neredeyiz."Sinirle ellerini başına geçirdi.
Öfke ile duvara yumruk attı." Lanet olsun yapmadım de Sedef. Bize bunu yapmadım de. "Sağ gözünden bir damla yaş aktı Ateş'in içindeki acı onu mahvediyordu. Sevdiği kadının ona bunu yaşatmaya hakkı yoktu isyan ediyordu. Tek suçu sevmek olduğunu düşündü. Bekledi bekledi bir haber gelmesini yapmadım demesini bir şeyler beklemek öldürücü olmuştu.
Ceylan'ın odadan çıkması ile Ceren'e döndü. "Sedef'i normal odaya aldık. Birazdan ayılır." Ceren "bitti mi?" Diye fısıldadı. Ceylan ona kararsızlıkla bakarken, Ateş Ceylan'ın kolunu kavrayıp"Sedef nerede, " Ceylan başta ne olduğunu anlayamasa da sinirle bakan adama işaret ettiği yeri gösterip gitmesini izledi. Ceren'in kulağına fısıldadı.
" Yapmadı. Yapamadı. Emindim zaten kıyamacağını biliyordum. "Ceren sevinçle Emir'in kollarına atladı." Sonunda sonunda kıymadı bebeğine."
Emir sevinçle Ceren'in alnına öpücük kondurdu. "Sonunda Sevgilim."
Ateş kararsızlık ile kapı kulbunu açıp açmamak ile gidip gelirken gözlerini yumdu. Kapıyı açarak içeriye adım atması ile sevdiği kadının aşık olduğu yüzüne baktı. Nasılda masum yatıyordu. Bembeyaz olmuştu teni göz kapakları örtülüydü. Gözleri karnına değdi. Beyaz örtü üzerinde örtülüydü. Yanına yaklaştı. Demir sandalyeye oturdu. Kolundaki damar yoluna baktı. Canı yandığını acıdan kıvrıldığını hissetti.
Eli Sedef'in alnına gitti. Yatağa dağılan saçlarını kavrayıp koklarken bir damla yaş aktı. Aldığı nefes boğazında düğüm oldu.
"Bunu neden yaptın bize. Neden Sedef'im."Acıyla gülümsedi, "bebeğimiz bunu hak etmedi." Eli Sedef'in karnına gitti. Karnını okşadı. Aldırıp aldırmadığı bile bilmiyordu. Hayatının bir yerlerinde küçücük olmasını bile diliyordu Ateş fakat Sedef buna bile izin vermiyordu.
Göz yaşları akarken Sedef gözlerini açtı. Ateş ile karşılaşmayı beklemiyordu. Yorgunlukla Ateş'in gözlerine baktı. Yutkunamadı ne diyeceğini bilmiyordu. Eli birden karnına gitmesi ile Ateş'in elini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Подростковая литература"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...