Yeni bölüm yayında iyi okumalar dilerim son altı bölüm...
Sedef Karasu Soykan
🔥Yüzüme konan eller ile sarsıldığımı hissettim. Gözlerimi araladığımda bana dik dik bakan Güneş'i görmem ile gözlerimi ovaladım.
Yatağa baktığımda Can'ı görememekle bakışlarım çatıldı.
"Anne Can aşağıda Menekşe teyze ile bahçedeler, hadi ama kaç saat oldu. Hem bu gün jimnastik kursuna götüreceksin beni." Başımı salladım.
"Hıhım." Ayılmam lazımdı. Biran evvel, dün gece Can hiç uyumamıştı. Esnedim. Yataktan doğrulup güzel kızıma bakarken "Sen in geliyorum bebeğim.."Başını salladı ve yanağıma kocaman bir sulu öpücük kondurmayı ihmal etmemişti.
Küçük çekmecenin üzerindeki telefonumu aldığımda sessizde olduğunu gördüm.
Saat on ikiye gelmişti. Hızlıca ayaklandım. Sözde bu gün spora başlıycaktım. İyice tembel oldum adımlarım sersemce banyoya girdi. Üzerimdeki gecelikten kurtulup duşa kabinin içerisine girip soğuk suyu ılığına çevirdim. Kendime geldiğimi hissettim.
Bedenimi güzelce yıkadıktan sonra hızlı adımlar ile giyisi odasına adımladım ve iç çamaşırlarımı hızlıca bedenime geçirdim. Siyah spor atlet altına siyah beyazlı manşetleri olan kısa şortu giymem ile saçlarımı hızlıca tarayıp at kuyruğu yaptım. Telefonumu ve çantamı alarak aşağıya indiğimde halamın sesini duymuştum.
Gülümseyerek bahçede oğlumu seven halama yanaştım yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
"Günaydın Edibe sultan."
Halam gülümseyen gözlerle yüzüne tebessüm bırakırken "Günaydın kızım." Diye fısıldadı. Hazır kurulu masaya oturdum. Çiçek hızlı hızlı kahvaltısını yaparken "anne çabuk ol geç kalmak istemiyorum" ah benim dakik kızım. Öyle kuralları vardı ki saatler konusunda bir hayli dakikdi.
Geç kalmayı sevmiyordu. Başımı olumlu anlamda salladım. "Hadi sen ye ben sütünü içirdim Can'a karnı tok keratanın..."Oglumun sırtını sıvazladım.
Gaz çıkarması ile kıkırdadım. Tabağıma bir kaç kahvaltılık doldurduğum da halam" kocan yine mesaiye kaldı herhalde göremedim. "Demesi ile başımı salladım.
Büyük bir anlaşma bağlamışlardı. Bir kaç gün sonra büyük bir otel açılışı olacaktı herşeyiyle birebir ilgileniyordu bir aksilik çıkmasını istemiyordu.
"Erken çıkmış olmalı... "Başını salladı. Onu çok özlemiştim..
Kahvaltımı güzelce yaptıktan sonra halamla karşılıklı kahve içerken kucağımda uyuyan oğlumu Menekşe teyzeye verirken son kez kokusunu içime çekip odasına götürmesini gözledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...