*Yeni bölüm yayında iyi okumalar dilerim gecikme için kusura bakmayın sağlıksal sorunlar yaşıyorum ve elimden geldiğince atmaya çalışacağım yorumlarınız beni motive ediyor şimdiden çok teşekkür ederim büyük ana son 5 bölüm...
+18var rahatsız olan atlasın..
Düzenlenemeyen bölümdü şimdiden kusura bakmayın..
"Herşey yanar, soğur, geriye sadece bu avuç kül kalır.."
S. N. A
🔥(+18)
Omuzlarıma konan öpücükle kocama daha da sırnaşırken gülümsemeden edemedim.
Ellerini geceligimin sıyırdığı kalçalarıms sürterken "Rahat dur." diye fısıldadı.
"Hım.."
Daha çok sırnaşırken birden üzerine çıktım. Sertliğini hissettiğimde gülümsedim. Dağılmış saçlarım Ateş'in yüzüne düştü.
"Günaydın Kocam." Diyerek dudağının kenarına küçük bir buse kondurdu. Çıplak belimi okşadı.
"Günaydın Gök yüzüm." Dudaklarıma baktı ve yutkunamazken kirli sakalını okşadım.
Sağ elini sırtıma değdirdi ve usulca tenimi okşayarak, enseme getirdi. Beşiğin içerisine baktığımda oğlumu göremeyince kaşlarım çatıldı.
"Teyzesinde, rahat uyuman için çıkardım." Dediğinde ise başımı salladım. Başımı gögüs kafesine yasladım, çıplak göğsüne öpücükler kondururken "Seni seviyorum" Demeyi ihmal etmedim.
Belimi sıkıca kenetledi ve bir diğer eliyle saçlarımı okşarken beni yatakta döndürmesi ile üzerime abandı.
"Gözlerime bakarak söyle," Gülümsedim, çukur gamzesini okşadım.
"Seni seviyorum Ateş." Diye konuştuğumda dudaklarımın arasına ansızın nefesini verdi.
"Seni seviyorum mavi gözlüm." Dudaklarını dudağıma sürtüp "bu gün tam bir sene oldu. Bana geldiğin gün," elleri arsızlıkla bedenimde gezindi.
Bacaklarımı kavrayıp beline dolamamı sağladı. "Kollarımda bayıldığın gün..! Gözlerinin içine daha yakın baktığım gün... Bana sen kimsin dediğin gün... Bu asi gözlerin ilk bakışını ben yakaladım.." Dudağıma küçük aheste bir öpücük kondurdu.
"Uyandığım gün. Sana geldiğim gün, sana baktığım gün.." Diyerek kalbine dokundum ve alev aldığını hissettim.
"Sana kızdığım gün." Diyerek alayla güldüm.
Başını salladı, "Bize geldiğin gün.." Diyerek dudaklarını şah damarıma bastırdı, nefesim hızlandı. Açık bacaklarımı okşarken, inlememek için altında kıvranırken elleri arsızlıkla bedenimde dolandı.
"Ateş.."
Sesim titrediğinde güldüğünü hissettim. Kulağımın arkasına sıcak nefesini üfledi. Dudaklarını tenime kazımak istercesine baskılarken iç çektim.
Tırnaklarımı sırtında sürterken bakışlarında hayat buldum. Göz göze geldik. Ensesini kavrayıp saçlarını okşayarak kendime çektim.
Dudaklarına kapanmamla tutku ile karşılık verdi. Alt dudağımı dişlerinin arasına alarak ezdi ve yakıcı bir ısırıkla inlememi sağladı ve iniltilerim aramızda boğuk çıktı.
Ateş geceligimin askılıklarını indirdi ve üzerimden çıkarmak istercesine çekeledi ve ellerini göğüslerime koydu. Avuçlarının arasına yoğurup sıkması ile bacaklarımı bacağına daha da çok sürtüp inlemesini sağlarken şortunu kavrayıp çekeledim elimi sertleşmiş iri aletine değdi, kaskatı kesildi bakışları giderek koyulaşırken dudaklarımdan koptu ve elimin üzerine bastırdı erkekliğini "hisset" diye fısıldadı şehvetli bir tonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Novela Juvenil"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...