Merhaba hoşgeldiniz..
Umarım iyisinizdir... Ben iyi olmaya çalışıyorum.. İnşallah da olacağım... Sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum. Bölümler net olarak cuma günü gelecektir, ama belki aklıma eserse haftada iki bölüm atacağım bilginize,, sevgiyle kalın... 🖤
Sena Şener ;Porselen Kalbim 🎵
🔥
Buharlaşan aynayı elimle sildim. Yanaklarım kıpkırmızıydı. Ilık duş iyi gelmişti. Gözlerim uykusuzluktan çökmüştü. Başıma bağladığım havluyu çıkarttım. Nemli saçlarımı tarağım ile gelişi güzel tarayarak dalgalı olan saçlarımı Ceren'in düzleştirici makinesi ile saçlarımı düzleştirip çıktım. Odanın içerisine girdiğimde koltuğun üzerindeki kumaş eteğimi ve ona uygun gömlegimi alarak üzerime geçirdim.
Bacaklarıma ince siyah çorap giyerek aynanın karşına geçtim. Saçlarımı ellerim ile düzelterek gömleğimin düğmelerini ilikledim. Ceren'in göz altı kapatıcısından alarak hafifçe sürdüm. Gözlerimin altı berbattı. Kimsenin görmesini istemiyordum. Masada duran koyu mat ruju aldım. Dudaklarıma sürmem ile Ceren'in sesini işittim. "Taş gibi olmuşsun da," Arkamı döndüm ve ne diyeceğini beklerken,"Hep siyah neden siyah," omuz silkindim."Denk geldi elime bu geçti." Ceren başını salladı. Ceren masadaki parfümü alarak vücuduna sıkması ile geri çekildim. Ellerimi kaldırdım" hayır sıkma sakın. " Diyerek başımı iki yana salladım.
Omuz silkinip" Sen bilirsin "dediğinde gülümsedim. Çantamda kendime ait küçük bir parfüm olacaktı ondan sıkabilirdim. Askılıktaki çantamı alarak içerisinden bir kaç gün önce aldığım parfümü aldım. Kulaklarımın ve saçlarımın arasına sıktım. Ceren elimden parfümü aldı. Koklayarak" bune azıcık azıcık sıkıyorsun sık şunu düzgün. "Parfümü üzerime boca etti resmen başımı iki yana salladım.
" Nilüfer kokusu, yani lotus çiçeği çok güzel kokusu tam senlik. "Başımı salladım.
Ceren ile adımlarımız evden ayrılırken halam ve eniştemin evde olmadıklarını fark edince" annemler bizden önce gitti kafeye. Akşam oraya gideceğiz unutma sakın. "Başımı belli belirsiz salladım. Ceren halamın hazırladığı sandviçlerinden ikisini aldı birisi bana uzattı. Evden çıktığımızda havanın bu gün çok sıcak olduğu belliydi. Ceren ile nihayet holdinge gelmiştik. Ceren asansöre binmek yerine benimle merdivenden çıkmak istediğinde ona pişman olacağını söylemiştim.
Ceren beşinci kata gelmesi ile kolumdan tuttu. "Senin peşine takılan aklıma tüküreyim. Asansöre neden binmediysem." Omuz silkindim. "Sana demiştim." Diyerek merdivenden çıkarken peşimden oflayarak geliyordu. Biliyordu asansörler hobim olduğunu kendi istemişti ne yapabilirdim ki, nihayet Ceren'in katı geldiğimizde. "Oh çok şükür." Diyerek kendi katına doğru gitmesi ile bir kat daha yukarıya çıktım. Derin bir nefes alarak odama adımladığında. Masamın üzerine yığılan dosyalar ile bakışlarım şaşkınlıkla masamı bulurken odaya Sude'nin girmesi ile bakışlarım ellerindeki beş tane daha getirdiği dosyaları buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Roman pour Adolescents"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...