Merhaba Arkadaşlar hepinize hoş geldiniz diyorum... Yeni bölüm biraz erken gelmiş olabilir fakat okuduğum yorumlar beni çok mutlu ve motive etti... Sizlere çok teşekkür ederim... Elimden geldiğince sizlere yeni yeni bölümler atacağım... Burada sizler ile olmak Ateş ve Sedef'in hikayesini yazmak bana iyi geliyor. Mental olarak hayatta iyi değilim.. Fakat buradayken bir anlık gerçek hayatı unutuyorum..
Ve sizlerin okuyup beğenmesi beni ziyadesiyle mutlu ediyor şimdiden çok ama çok teşekkür ederim...İyi okumalar dilerim...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum... Hoşcakalın...S. N. A🖤
Seksendört;Anlayamazsın🎵
Ateş Soykan
🔥
"Bana babamı getirir misin?"
Küçük kızın ağzından dökülen sözler canımı acıtmıştı. Yaşasaydı benim kızımda böyle olacaktı. Gözlerinin dolması ile, Ateş "Hey ağlama artık Çiçek. Bak istedin seni getirdim buraya lütfen ağlama prensesim."
Adı gibi mis gibi kokuyordu. Ateş'in Çiçeğe dokunması ile ellerimiz birbirine değdi. Şimşek çarpar gibi elimi çektim. Çiçek' ten uzaklaştım. Ayağa kalktım. "Biraz konuşalım mı seninle Çiçek."
Çiçek başını salladı. "Babamı bana geri getirteceksen olur?" bu yaşta bu zeka hayran olunası değil mi?
"Hala birazdan geleceğim." Diyerek bahçedeki çardağa adımladık.
"Senin buraya gelmen doğru değil. Neden buraya geldin. Annen çok üzülmüştür onun yanında olmalısın."
Ateş karşıma oturması ile gözlerini bende olduğunu hissetim. Gerildim. Çiçek omuz silkip "annem bana bağırdı. Bende kaçtım. Sonra dayımın senin yanına götürmesi için onu zorladım."
"Dayın çok biliyor yanlış yerde olmaması gerektiğini herhalde."
Çiçek küçük kaşlarını çattı. "Babamı istiyorum. Ben babamı istiyorum babamı polisler aldı. Lütfen bana geri getir babamı eğer sen istersen olurmuş annem öyle söylemişti. Seni sevmiyor. Neden bilmiyorum ama sen kötü birisi değilsin değil mi abla?"
Başımı iki yana salladım. Küçücük çocuğun bunları düşünmemesi gerekirdi öyle değil mi?
Bakışlarım Ateş'e değdi. Bana bakıyordu." Evden kaçarken yakaladım. Sana gelmek istediğini söyledi. Hayır desemde yine kaçacağını biliyordum bu cimcimenin. "diyerek Çiçeğin yanağını okşadı.
Başımı salladım."Dayın seni eve götürmesi gerek burda durmaman gerek, Çiçek aksi halde annen sana kırılabilir." Çiçek başını salladı. "Babamı getirecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...