Bu bölüme bolca yorum bolca beğeni isterim bilesiniz..!
Umarım sizler için bomba gibi bir bölüm olmuştur hem bal tadında hem acı bir buruk tadında...
İyi okumalar dilerim bu hafta atacağım son bölüm çünkü elimde çok azcık bölüm kaldı...
Final 70 olacak...
Ve büyük finale Son 10 bölüm...
Beklemeden kalın S. N. A
Dedüblüman :Belki 🎶
Yüzüme konan öpücükler ile uyumaya devam ettim. "Kadınım, uyansana artık." Mızırdanarak "birazcık daha uyumak istiyorum ama" diye fısıldadım.
Kulağımın arkasına öpücükler kondurdu ve ılık nefesi ile ürpermeme neden oldu.
"Hasta olacaksın ama, gece uyku tutmaz bu seferde, saat dörde geliyor hadi ama kalk artık, güzel gözlerini görmek istiyorum." Gözlerimi araladığımda. Üzerime örtülen battaniyeye değdi bakışlarım.
Salıncakta uyuya kalmıştım.
"Geldiniz mi?" Başını salladı."Geldik güzelim de sen burda uyuya kalmışsın. Hem yüzün bembeyaz olmuş, iyi misin? Solgun gözüküyor benim karım neden?" Gözlerimi kaçırdım.
Bu gün bir hayli yorgun ve keyifsizdim. Karnıma giren ağrılar beni rahatsız ediyordu. Kasılmalarım bir hayli sancılı ve artmaya başlamıştı. Ateş'e söyleseydim kesinlikle beni hastaneye götürmüştü bile ama nedendir bilinmez şuanda hiç hastaneye gitmek istemiyorum. Onların gitmesi ile uyuya kalmıştım zaten.
Esneyerek "Çiçek nerde?"
Gülümsedi.
"Edibe hala onu direk banyoya soktu, üstü başı pislendi resim mi yaptı yoksa kendini mi boyadı bilinmez" Seslice güldü.
Ellerim kirli sakalına gitti, oyun merkezinde bir hayli iyi vakit geçirmişti demekki kızım.
"Sende gelseydin daha güzel olurdu tabi ama akşam benimlesin ve kaçamazsın." Ellerimi ensesine koydum.
"Bu çok güzel bir fikir canımın yarısı." Diye fısıldadım.
Dudaklarıma baktı ve yutkunamazken derin bir iç çekti.
Gözlerinde yoğun bir şehvet vardı. Dudağımı araladım. Tam Dudaklarımı öpecekken "bunlar da doymadı anam öpüşmeye, sağa gidiyorum Ceren'ler sola gidiyorum zilli Sedef ah ah, ben bu hallere düşecek kadın mıydım?" Ateş'in kahkahası ile doğruldum.
Halama baktım "halacım çok istiyorsan kocanın yanına gidebilirsin, yada eniştemi getirelim ne dersin? Hem özlemiş sayılırsın kocanı" gözlerini kıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Fiksi Remaja"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...