Sezen Aksu; Gitme dur 🎵
Merhaba Siyah Kül ailesi, yeni bölüme hoş geldiniz.. Umarım iyisinizdir...
Sizleri yeni bölümde baş başa bırakıyorum..
Keyifli okumalar dilerim..
Cuma günü bölümler gelecektir. Fakat bir karar aldım inşallah uyum sağlarım.. Haftada iki kez sizlere bölüm atacağım canlarım... Hangi gün olur bilmem ama cuma günü garanti bölümler gelmekle birlikte diğer günlerden birisinde yine bir bölüm daha gelecektir sizleri seviyorum sevgiyle kalın.. 🖤Sedef Karasu
🔥
Yüzüme su dökülmesi ile inledim. Yataktan sıçrayarak ayağa kalktım. Ah başım. Başım catlıyordu. Elim ıslak saçlarıma değdi. "Ahh başım" diyerek inlerken Ceren'in kıkırtısını duydum.
Ceren'e bakmam ile yanımdaki yastığı ona savurdum."Gülmesene. Ayy başım off" diyerek ellerimi şakaklarıma bastırdım. Ceren" hadi uyan saat kaç oldu hem. "Başımı dijital saate çevirdim. Saat on bire geliyordu. Ellerim ile başımı ovalarken. Neden bu kadar çok içtiğimi bilmiyordum. Ceren su ve hap uzattı. Hapı aldım ve ağzıma atıp suyumdan yudumlarken Ceren'in sesini duydum.
" Tabi ben de okadar içsem bende sarhoş olurdum değil mi? Allah'tan Ateş sana baktı da, bizde rahat rahat sizden sonra oturduk. Tabi ohoo sizde maşallah kafa kafaya verip manzaranın tadını çıkarmışsınız orası ayrı tabi."
Su bardağı elimden düşmesi ile öksürmeye başladım. Su boğazıma durmuştu. Öksürüklerim kesilmezken gözlerimin önüne geçen anılar ile daha da çok tıkandığımı hissederken Ceren hızlı hızlı sırtıma vuruyordu.
" Sedef iyi misin Sedef ses ver ayy gitti vallahi gitti kız. Uyurken gitmedi şimdi gidecek." Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Öksürüğümün durması ile yastığımı alarak yüzüme bastırdım.
"Allahım ölmek istiyorum ne yaptım ben."
Dün geceki içişlerimden tut. Ateş ile konuşmamız bana dokunması beni öpmesi. "Dur bir dakika hayır hayır. Lanet olsun sana Sedef ne yaptın sen ne yaptın. "
Ceren omzuma dokundu. "Noluyor ya çatlayacağım şuracıkta. Anlatsana kızım çek şu başını yastıktan." Başımı iki yana salladım.
"Ben çok kötü bir şey yaptım."
Ceren sinirle bagırdı. "Ateş'i öptüm."
Ceren'den ses yoktu. Tıkırtı bile çıkarmamıştı. Başımı yastıktan çektiğimde gülmek için kendini zor tutan bir adet Ceren vardı karşımda. "Ha o yüzden onun kolu senin omzunda senin başın onun omzundaydı. Yaa ne güzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...