Önemli 📢
*Arkadaşlar merhaba ben size yine bölüm getirdim. Bölümde artı 18 var. Ve bitiş baslama gibi paragraf ile uyarıda bulunuyorum. Rahatsiz olan atlasın.
*Biliyorsunuz ki bir bölüm yazmak ne kadar zaman alıyor ki, bir bölümüm çok tutsa üçbinyediyüz yada beşbin sekizyüz arası oluyor ve elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışıyorum sizlere değer veriyorum kitabımı yaklaşık okuma oy oranı 65 ve 70 arası sayfa okuması ve benim bu durum bir yandan hoşuma giderken bir yandan da üzüntü veriyor... ARKADAŞLAR HERKES EMEĞİNİN KARŞILIĞINI İSTER SİZE KURAL KOYMAMI MI? İSTİYORSUNUZ NE İSTİYORSUNUZ ya sizden sadece emegimin karşılığını verin istedim oy yada yorum yapın istedim ne var bunda allah aşkına. Sizden cok bir sey mi istedim? Sadece emegimin karşılığını istedim....
Ayriyeten ben ne kadar yogun ve yorucu anlar da yaşıyor olsam da size kıyamayıp bölüm atıyorum neden okuyucularım değer verdigim icin sizlere sınır koymak istemiyorum buna hakkım yok ama sizde lütfen hikayeme hakkını verin başka bir sey istemiyorum ki, bana sadece iyi yada kötü yorum yapın kitabımı karakterimi eleştirin istedim cok büyük bir şey beklemedim ki sizden, neyse yine de yanımda olanlar ve okudugunuz için kitabımı bana iyi veya kötü de olsa destek olduğunuz icin cok teşekür ederim ve lütfenn size sınır getirmek istemiyorum sabrımın da bir sonu var!
Hoscakalın.İyi okumalar dilerim..
(+18 var bitiş uyarısıda, var.)
Sırtımdaki dokunuşlar ile gülümsedim. Gözlerimi araladım ve onu gördüm. "Günaydın." Diye bildim.
Gözleri parladı.
"Günaydın." Diyerek alnıma derin bir öpücük kondurdu. Saçlarımı kokladı, mayıştım. Dün gece çok güzeldi.
Mutluydum. Burnunu gögüs kafesine sürttüm ve sert kaslı göğsüne öpücük kondurdum. Çıplaklığımı umursamadım. Kollarımı sırtına sardım. Beni daha da çok kendine çekti ve inledi.
"Rahat durmalısın." Dediğinde gülümsedim ve boyun girintisine saklandım.
"Peki ya durmak istemiyorsam" Dediğimde sertçe bana baktı ve beni üzerine çıkardı.
İnledi.
Sertleşmiş erkekliği bedenimin altındaydı. Tanrım çok çekici ve yakışıklı bir kocam vardı. Ellerim karın kasına değdi ve yutkundu. Sıcaktı, bedenimin altında yanıyordu.
"Sedef" Diye tısladı.
"Hım"
"Çok tehlikelisin. En önemlisi benimsin." Dediğinde kalçalarımı iki yana ayırdı ve kadınlığımdaki sürtünme giderek onu azdırdı.
"Burda olmamalıydın" Diye tısladım.
Başını iki yana salladı.
"Tam olmak istediğim yerdeyim." Diye inledi ve beni kendine bastırdı ve sürtündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Ficção Adolescente"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...