Merhaba tekrar ben geldim yarın yoğun bir gün yaşayacağım için bölümü erken atıyorum canım ailem....Birde size Saka kuşunda beni yalnız bırakmamanızı diliyorum...
Bu arada okuma gayet iyi giderek yükseliyoruz ve çok teşekkür ederim bana bir şans verdiğiniz için bir boşluk bulur bulmaz yeni bölüm atacağım yine sizleri. Seviyorum...
Te amo 🖤
Seksendört :Kendime yalan söyledim 🎶
Ateş Soykan
🔥Olay Günü Sedef'den;
Ceylan elindeki test sonuçlarına bakarken gözlerini kaçırdı. Tedirginlikle ellerim karnımı buldu. Verdiği ilacın etkisi ile sancım nihayet durmuştu. Kanamam da durmuştu. Ama içimdeki huzursuzluk canımı sıktı. Sude nasıldı? Umarım iyidir onları düşünmeden edemiyordum. Ateş'i hiç olmadığım kadar yanımda istiyordum. Oğlumun ona ihtiyacı vardı. Benim ona ihtiyacım vardı. Bizim Ateş'e ihtiyacımız vardı. Gözlerine bakıp iyiyim sevgilim demeye ihtiyacım vardı.
Ceylan zorlukla konuştu.
"Sedef kanamanı ve sancını zorlukla durduk fakat." diye Duraksadı.
"Fakat ne?"
Gözleri doldu.
"Fakat bebeği almamız lazım."
"Saçmalama nediyorsun sen Ceylan" ellerim sahiplenircesine oğlumu kavradı.
Yanıma yaklaştı.
"Eğer bu bebeği doğurursan öleceksin."
Kulaklarım uğulduyordu.
"Ne diyorsun sen ya, saçmalama geçti ağrım, durdurdun kanamayı." Diye sızlandım.
Başını iki yana salladı. "Şuanlık arkadaşım." Eli karnıma değdi. "Söylemesi çok zor fakat test sonuçları iyi çıkmadı. Vücudun bu doğumu kaldıramaz. Bebeğin tamam sağlıklı fakat sen değilsin. Aldığın zehir bedenine hasar bırakmış. Ve seni zorluyor. Bebeğini almak zorundayız. Aksi halde öleceksin."
Sinirle bağırdım. "Asla duydun mu? Olmaz olamaz! Bebeğimden vazgeçemem." Diye inledim.
Canım yanıyordu. Canım fazlası ile yanıyordu. Hayır yapamam onu kendi ellerimle öldüremem. "Sen benden bebeğinden vazgeç öldür onu diyorsun nasıl kıyarım ona."
"Yapmak zorundasın neden anlamak istemiyorsun. Eğer bu bebek operasyonla kürtaj edilip alınmazsa seni kaybederiz, ayrıca" diye inledi.
"Bu operasyonun sonucunda bir daha bebeğin olmayacak." Hıçkırdım ellerimi kulaklarıma koydum. "Yeter artık sus. Sus! Duymak istemiyorum. Rahat bırak beni." Ellerimi kavradı. Beni kendine çekti."Bir kaç gün süre veriyorum sana düşünmen için, ve sonra Ateş'e" Sözlerini kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Novela Juvenil"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...