(22) SÜPRİZ EVLİLİK BAY VE BAYAN SOYKAN(+18)

429 51 14
                                    

Selam ben geldim..
Aşırı heyecanlandım bir bölümdü. Sonunda evlendiler Ay cok mutluyum ya, cok sevinçliyim...

Neyse canım şunu demek isterim ki bölümlerin yeri geldikçe (+18) sahneleri yer alacaktır rahatsız olan lütfen atlasın.. Ayrıyeten başlama bitme yazım oluyor sahnelerde...

Lütfen emeğimin hatrına yorum ve oylarınızı eksik etmeyin, benim en büyük motivasyonum sizden gelen yorum ve oylar, az çok demeden yapın haydi sizleri çok seven S. N. A


Yüzyüzeyken Konuşuruz
Dinle beni Bi; 🎵

Yüzyüzeyken KonuşuruzDinle beni Bi; 🎵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Hayatımda her şey yoluna girmişti. O günden sonra Ceren'in istemesini gerçekleştirmiştik. Emir ailesine resti çekmişti anladığım kadarı ile iyi bir kavga olmuştu. Ateş'in söylemesi ile biliyordum. Öte yandan çok mutlulardı kızımızı istediler eniştem de vermişti. Bir ay sonra inşallah nişan yapmayı düşünüyorlardı. Halam çok mutluydu Ceren'in evleneceğine. Onunla uzun uzun konuştum fikirlerimin değiştiğini evliliğe sıcak baktığımı biliyordu. Fakat Ateş ile doğru düzgün görüştüğümüz olmamıştı bu aralar fazlası ile yoğundu. Eve geç geliyordu. Onu göremiyordum. Sabah erkenden gidiyordu. Odasına gittiğimde ya toplantıda yada dışarı da iş yemeğinde falan oluyordu. Bu durum beni geriyordu. Hoş teklif bekliyordum. Ama bir türlü etmemişti. Hayır anlamıyorum benimle evliliğe can atan adam gitmişti, sanki kaçıyor gibiydi.

Sırf onu çok görmek ve kafam dağılsın diye işede başlamıştım. Bir yandan mutluydum. Çalışmak bana iyi geliyordu. En son yaptığımız çizim bize iyi bir yol kat ettirdi. Yeni çizimler bile yapıyorduk ekipçe.

Ayriyeten yeni işler de almıştık. Kendimi mutlu etmemem imkansızdı. Fakat her sabah başıma konan notlar beni artık üzüyordu. Sesini duymayı özledim. Kokusunu özledim. Onu çok özledim. Arabayı yavaşlık ile durdurdum. Yol kenarındaki simit satan yaşlı amcanın yanına adımlayarak "iki simit alabilir miyim? Yada dur dur üç olsun." Belli olmazdı fazlası ile iyi yemek yiyordum. Kilo aldığımı bile hissetmiştim. Yaşlı amca gülümsedi. Poşeti alarak eline ödemesini yaptım. Arabaya tekrar binerek iş yerine sürdüm. Umarım bu sefer Ateş'i görebilirdim. Holdingin otoparkına arabayı durdurdum. Arabadan inerek merdivenlere adımladım. Doğruyu söylemek gerekirse çok yoruluyorum in çık yapmaktan neredeyse on dakikanın içinde nefes nefese kalıyordum.

Yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladım. Asansör beni geriyordu. Fakat bir yol bulup cesaretimi yenmeliydim. Böyle nereye kadar gidebilirim bilmiyordum birde hamileyim üstüne üstlük iki kat yorucuydu. Altıncı kata geldiğim de nefesim kesilir gibi oldu, merdivene oturdum. Bacaklarımı merdivene uzatıp çantam ve simiti kucağıma koydum. Başımı duvara yasladım. Derin derin nefes aldım. Telefonuma gelen mesaj sesi ile gülümsedim.

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin