Selam
Ben geldim...Arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir...
Sezon finaline çok az kaldı...
Ayrıca lütfen okuma çok iyi yüksek şükür. Lütfen emeğimin hakkını verin ve oy ve yorum yapın sizlere sınırlama koymak istemiyorum, çünkü içinizden geldiği gibi yapmanızı istiyorum unutmayın her sayfa emeğini ister.. Yıldızları görelim...
Yorum yapmayı unutmayın...
Bir sonraki bölüm bomba gibi sezon finaline az kaldı. Sezon finale son 7 bölüm💣İyi okumalar dilerim...
Fatma Turgut :Sar sar
Beni, öpüşün
daha dün gibi🎶🔥
Önümdeki çizime boş boş, baktım. Kaç gün oldu bilmiyordum. Hiç keyfim yoktu. O günden sonra Ateş ile aramız daha iyi olacakken herşey birbirine dolandı. Kavga, bağırma, susma git gel, ayrı uyumalar, ile doluydu hayatım. En son ne zaman beraber göz göze diz dize oturduk bilmiyordum. Sürekli bir şeylerin hırsını ondan çıkarmaya çalışmak beni yoruyordu. Fakat sabırlıydı. Ne zamana kadar böyle giderdi bilmiyorum, yorulmuştum. Bıkmıştım. Bir saniye olsun beni yalnız bıraktırmıyordu. Özel güvenlik tutmuştu eve resmen. Artık yalnız kalmıyordum fakat Ateş olmadığında yalnızdım. Bu yalnızlık beni üzüyordu. İşler yoğundu, bir yandan da yarın nişan olacaktı. Sonunda Emir ve Ceren nişanlanıyordu. Bu gün Ateş'in halasının evine gidecektim.
Aklımdan çıkmayan konuyu öğrenecektim. Benden ne saklanıyordu bilmek istiyordum.
Kapımın çalması ile bakışlarım Sedat'a değdi. Kapıya yaslanırken gülümsedi."Allah aşkına Sedef bıktım sizden. İkinizin yüzü de sirke satıyor. Git konuş şu kocan ile güldür yüzünü. Barışın artık." Diyerek koltuğa oturması ile ayağını küçük masaya uzattı. Burun kemerini sıktı.
"Sedat sen karışmasan daha iyi olacak."
Başını iki yana salladı. "Karışmasam ne olacak acaba, ikiniz de adım mı atıyorsunuz sanki, çocuk musunuz siz, tamam bak yerden göğe kadar haklısın. O gece bizimkiler üzerine fazla gitmiş olabilir, sonuç olarak onlara istediğini vermiş olmuyor musunuz böyle? Yengem ve Arzu sizin boşanmanız için elinden geleni yapacağını söyledi "kaşlarım çatıldı.
Homurdandım." Sıkıysa boşatmaya çalışsınlar, onlara ne ya, "sinirlenmiştim.
Sedat kahkaha attı." Bak ne diyeceğim. Şimdi sen kocanın git gönlünü al. Zaten otomatikman sen ona Ateş'ciğim dersen, oda sana miyavv der, "sinirle kalem attım.
"Dalga geçme, beni sinirlendirme. "
Başını salladı." Tamam ya, ama sen yine de git al gönlünü şu suratını artık çekmeyelim. Soğuk nevale gibi dolanma ortada. Yeğenlerimin güzel annesi, hadi kalk git kocanın yanına. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Teen Fiction"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...