(24) BALAYI PART II SEN BENİM EN GÜZEL KAZANDIĞIM SAVAŞSIN

311 38 6
                                    


Merhaba ben geldim.
Yeni bölüm yayında keyifli okumalar dilerim...

Buray : Alaz Alaz 🎶

Buray : Alaz Alaz 🎶

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sedef Karasu
🔥

Bedenime sarılan kolların sıcaklığı ile gülümsedim. Gözlerimi araladığımda bana sıkıca sarılmış uyuyor olduğu görmüştüm. Bakışlarım karnımdaki ellere kaydı. Sanki kaçacakmışımda, kaçmamak için sıkıca tutuyor gibiydi.
Kolunu yavaşça bedenimden çektim. Yataktan kalkarak, mışıl mışıl uyuyan sevgilime baktım. Midemde garip bir bulantı ile elimi ağzıma kapatıp klozete koştum. Öğürmeye başladım. Boğazım yanıyordu. Ne zaman bitecekti bu çile, ama tatlı bir çileydi. Günlerdir her bulduğumu yersem tabiki de, mideme dokunacaktı. Öğürmelerimin ardı arkası kesilmezken nihayetinde durdum. Klozetin kapağını kapattım. Derin bir nefes almak isterken Ateş'in yanıma diz çöktüğünü gördüm. "Uyandın mı sen?" sesim yorgunlukla çıktı. Başını salladı. Yüzüm düştü. "Ben uyandıracaktım ama seni," Gülümsedi, "daha nice uyandıracağın günler olacak karıcığım." Başımı salladım.

Banyo yapmalıydım, yüzümü ekşittim. "Duş alsam iyi olacak, başım ağrıyor," Beni ayağa kaldırdı. "Seni ben yıkarım Sevgilim." Başımı salladım. Üzerimdeki geceliği çıkarıp yere atması ile çıplak kalmamı sağladı. Belimin iki yanlarındaki ipleri tutarak kilodumu aşağıya indirdi. Halsizlikle omuzlarından tutundum. Duşa kabinin kapaklarını açarak beni içeriye soktu. Suyun başlığını takması ile suyu sıcağa çevirdi. İlk önce ıslanmamı sağladı. Sonra da lifi alarak sabunladı kibar elleri vücudumda şefkatle gezindi.
Kirden arınmış gibi hissettim. Vücuduma suyu güzelce gezdirdi. Saçlarıma dokunup sabun sıkması ile elleriyle başıma masaj yaparak köpürtmesi hosuma giderken, gözlerim kapanı verdi. Ateş ensemi kavrayıp ovalarken "İyi geliyor mu?"

Başımı salladım. "Hı hı gelmez mi şifa gibi ellerin" suyu başıma tutması ile gülümsedim. Köpükler bedenimden usulca akarak gitmişti. Durulanmamın ardından bornozu üzerime geçirdi ve kucaklayarak yatağa taşıdı. "Ben duş alıp geliyorum sevgilim." Başımı salladım. Yatağa uzandım. Gözlerimi kapatarak dinlenirken uyuduğumun farkında bile değildim.

Bir Süre sonra Ateş'in ellerini bedenimde hissederken beni uyandırması ile gözlerim tekrar aralandı. "İyi misin?" Diye sordu.

Başımı salladım.Daha iyiydim ve dinlenmiş bir vaziyetteydim." Sen olursun da iyi olmaz mıyım Sevgilim"Gülümsedi.

"Bu hamilelik seni çok yoruyor, keşke elimden bir şey gelse,"

Başımı salladım"var aslında "

" Nedir "

" Beni sevmen, bana en güzel hediye ve yardım olur. "Burnunu burnuma sürterek," Yaa demek öyle, "Başımı salladım.

Ellerini karnıma koyarak gıdıklaması ile" seveyim ozaman azcık seni" gülümserken Gülmem, kahkahaya döndü. "Önce karnınızı doyuralım. Sonra ise, Eyfel kulesine gideriz ne dersin, ordan da - "

SİYAH KÜL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin