Yıldıza basmayı unutmayın sağlıkla kalın Hoscakalın ama yorum da yapın..."Bir yalan kaç kez can yakar"
🔥
Bir kaç Gün sonra;
Gözlerimi araladığımda Ateş'in hayranlıkla bana bakan gözlerine takıldım. Derin bir nefes aldım fakat bu pek mümkün olmadı. Bana arzuyla kısılmış gözlerle bakıyordu. Kızardığımı hissettim.
Hamileliğim devam ediyordu ve neredeyse altıncı ayına girmiştim. Fakat içimdeki korku ona yaklaşmamı engelliyordu.
Bakışları üzerimden attığım yorganın üzerindeki Bacaklarıma değiyordu. Saten geceliğimin etekleri kaşığıma kadar açılmıştı.
Yataktan kalktı ve yanıma daha da fazla yaklaşırken nefesini gerdanımda hissettim.
Düğün gecesi bana sabırsızlıkla dokunmak için kıvranan adamdan resmen kaçmıştım ve uyuyormuş gibi yapmıştım. Yorgunluğumu dile getirmiştim. Ve biz bir kaç gündür birlikte olmamıştık. Onu deli gibi özlesem de sevişemiyordum. Bu konuyu Ceylan ile konuşsam çok iyi olacak sanırım.
Endişeliydim.
Ateş elini bacağıma koydu ve usulca okşamaya başladı.
Yutkunduğunu hissettim.
Bedenim yanıyordu. Onu delicesine isteyen bedenim arzuyla titremesine engel olamıyordum. Dudakları dudağımın üzerinde durdu ve nefesini verirken "Günaydın kadınım!" diye fısıldadı."Günaydın" sesim kısık ve heyecanlı çıkmasına engel olamazken yutkundum.
Gerçekten o gece nasıl geçiştirmiştim hayret ediyordum kendime. Mum ışıkları çiçekler odadaki esans kokular derin bir iç çekmeme neden olurken Ateş nefesini yüzüme verirken dudakları tüy kadar bir öpücükle tenimde gezinmesi ile titredim.
Kulağıma ılık nefesini verirken elleri bacak aramda gezindi ve dudağımı sertçe ısırdım.
"Özledim." Diye kısıkça konuştu. Ses tonu şehvetliydi. Bedenim ısınmıştı. Bende onu çok özlemiştim.
Dudakları usulca boynuma değerken öpüşleri beni baştan çıkartıyordu.
Kadınlığıma dokunması ile sıktı. Ağzımdan boğuk bir inilti kaçarken dudakları cezbediciydi."Anne uyandınız mı?" Çiçek'in sesini işitmem ile Ateş'in ellerini hışımla üzerimden atmam ile kapının açılması bir oldu.
Liya "Çiçek anne ve dayı müsait olmaya bilir" Dediğinde ise bizi görmeleri ile kızarırken Ateş homurdanarak benden uzaklaştı.
Çiçek koşturarak yatağa çıktı.
"Sana demiştim bak, uyanmışlar."Diye konuştu. Yatağın üzerinde dengede durdu ve zıpladı.Ateş homurdanarak" uykumun içine ettiniz "diyerek kardeşine ters bir şekilde baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KÜL
Novela Juvenil"Benden sakladın." Genç kızın gözleri acı ile parladı. Acı öyle derinine inmişti ki öfke ile kan kusuyordu. Tam mutlu olduğunu zannederken acıları bir kez daha genç kızı alaşağı etmişti. Ruhu bedeninden ikiye ayrıldı sanki. Yaşadığı acı aslında bi...